tiistai 29. kesäkuuta 2010

Friends Again

Nyt on päivän hyvä työ tehty. Annoin nimittäin Sarkulle anteeks sen viikonlopputoilailut (kts. edellinen postaus)... Ollaanhan me kuitenki bestiksii. Mut tein kyl selväks et jos toi toistus ni siihen loppuis sit meidän ystävyys! Siitä hoitoainejutusta se ei sanonu mitään. Et en sit tiiä miten kävi;) tai olikohan se ees Sarkun kassi... ;D hahhhah! (Tuli muuten mieleen et voiskohan sitä Veet-juttua käyttää p****karvoihin...;) ei vittu on mul taas jutut!! Ei mut oikeesti, ois kätevää! :))

No siis mähän en tod sen ovelle menny mitään anteeksantoo anomaan. Se ite ilmesty tohon mun oven taakse. Kun mä näin sen ovisilmästä ni olin ihan et voi vittu, tänne et horo astu korkkarin kärjelläskään. Sit kun se ei lähteny vaan soitti vaan sitä ovikelloo ni sit olin et ei saatana, eiks toi narttie osaa painuu vittuun tost ovelta... Kirjotin sit lapun et "Mee vittuun, horo." Tää tyttö puhuu nimittäin suoraan! Sen lapun sit pudotin postilaatikosta sinne ulkopuolelle. No, kohta tuli tietty vastaus: sama lappu johon oli kirjotettu "avaa ovi, toi on lapsellista". Lapsellista?! Onks se lapsellista jos suuttuu siitä et toinen pettää luottamuksen?! Just joo vittu... Mietin et "wanna fight, slut??! Okay then!" ja avasin oven.

Siinä se sit oli mun edessä. Se kuulemma ihmetteli miks olin suuttunu sille ku itekin olin ollu saman varatun miehen kanssa. No joo joo bitch, mut mä en koskaan väittänytkään etten niin tekis (se väitti) ja kummiskin ehdin ekaks! Sit Sarkku kuulemma katuu sitä et pussaili varattuu miestä kun oli niin kännis. Se oli Mirtsiltäkin pyydelly anteeks ja lopulta vieny sen jonnekki "sovintokaakaolle". Just. Lopulta olin sillei et huoh okei, saat anteeks.

Mut sit kaiken huippu! Sarkku alko vaatii et mun pitäis mennä pyytään Mirtsiltä anteeks! On kuulemma "häpeällistä" koskee varattuihin miehiin. Siis anteeks nyt vaan, mut jos ei ite pidä kiinni miehestään niin saa syyttää ihan vaan itteensä! Enhän mä sille mitään voinu et se kundi anto mun raahata ittensä sinne huoneeseen. ;) Tais vähän puuttees olla, mikä ei kyl oo ihme ku kerta Mirtsin kans seukkailee! ;) Ja sitäpaitsi Mirtsi puhu musta ihan vitusti paskaa sit muille siel alakerrassa, et tulis vaan ite multa anteekspyytelee!

Ollaan nyt kuitenki Sarkun kanssa okei. Otettiin sovintolonksut ja päätettiin et lähetään joku ilta juhliin johonki baariin kahdestaan. <3

Olinpa sit tänään töissäki. Ihme asiakkaitaki oli tänään oikeesti, ihan bimboja.. Alko pikkuhiljaa ärsyttää kun aika ei vaan kulunu eikä pomokaan ollu paikalla et ois voinu sille flirttii! Huvikseni sit jätin tahallaan ottamasta alennukset muutamista -30% -tuotteista ihan vaan vittuillakseni! ;) Jos tulee valituksii niin näytän sit vaan enkeliltä ja oon sillei "en se mä ollu...;)". Tai eihän sille mitään voi jos pomon pitää "vähän rangaista" mua.. ;) voi ei, kinkyy kinkyy... ;) Taidan riidankin jälkeen olla kyl ihan oma itteni! ;)

Tänään muuten tajusin yhen jutun mikä mun oikeesti PAKKO SAADA........ KULTASET STRINGIT! Vittu ne olis ylelliset. Vois taas nimittäin Mr Moneyhyn ottaa jtn koodii... ;) Pakko hankkii jostain! The Golden Bitch, hihi! ;)

Öitä beibsit,

Minttu

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

moikka minttu. hei lisäilitkö sen antamani mesen omaas? ainakin joku sen lisännyt, mutta jäi mietityttää olitko sinä? :) ihan vain varmuuden vuoksi, kun en oo vielä ainakaan sen henkilön kanssa samaan aikaan törmänny mesessä

t. hedekukka

Anonyymi kirjoitti...

hedekukka yrittää heruttaa :D

ilmeesi kun hedekukka. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anonyymi kirjoitti...

Mukavaa luettavaa tää sun blogi ♥

Anonyymi kirjoitti...

Ihan oikee tolle Sarkulle, ei se sua ansaitse (:

Anonyymi kirjoitti...

eka ku luin sun blogii olin iha et wtf onks toi muija tosissaa?? mut sit ku luin lisää ni tajusin et tää on oikeesti mahtava, ihan ku joku 'sex & the city' ja sä vaikutat iha tosi hyvält tyypilt :) ja noi jotka haukkuu sua huoraks voi painuu vittuuuu sähä vaa pidät hauskaa eikä siin oo mitää pahaa! :)

Maryanneh kirjoitti...

anna mun kaikki kestää. sä oot sekasin.

Anonyymi kirjoitti...

Voi helvetin pintaliitäjät...

Anonyymi kirjoitti...

ruma huora en panis