lauantai 12. kesäkuuta 2010

Just joo

Noh. luulin tossa meneväni treffeille. Siis voi luoja noita miehiä. Ensin lupaa ja sitten pettää lupauksen. Alotan ihan alusta..

Meidän (mun ja Opiskelijapojan) piti siis tavata tietyssä paikassa tiettyyn aikaan (en kerro missä ja milloin, muthan on saatettu bongata. Suomen sateessa seksikkäästi pukeutunut nainen on huomiotaherättävä näky). Noh, kun se oli kymmenen minuuttia myöhässä, niin soitin sille. No eipäs poika vastannu. Soitin sit muutaman kerran ja pistin viestii et missä se on. Eka aattelin et sil on joku este eikä se pystyny ilmottaa mut sit kun se oli tunnin (siis TUNNIN! Ja meitsi ODOTTI!!) myöhässä niin sit kyl tälle tytölle riitti.

Siis oikeesti, mikä jätkä! Mulle ei tehä ohareita. Oon nyt kyl pistelly aiheesta ihan terävii viestejä sille, mut eipä oo vastausta kuulunu. Mul oli vielä tarkasti valitut alusvaatteetki. Hempeen pinkit pitsistringit ja saman sarjan rintsikat. Olin miettiny, et mikä olis samalla söpöä ja seksikästä ni ei vittu, ihan turhaan!

Mut ihan sama. Oon jo päässy yli. Ei tämmönen tyttö jää tollasta nössöä murehtimaan. Eipä vaan tainnu poju tajuta mistä jäi paitsi! Ja mistä JÄÄ paitsi. Takas on nimittäin turha tulla kinuumaan! Sen tilaisuus meni tod siinä. Kyl mä sit nauran kun se joskus tulee baarissa vastaan vailla hyvää panoa. Jää muuten jätkä ilman, voin kertoa!! (Ja voi multa kyl "vahingossa" kaatuu drinkitkin sen uudelle paidalle! Oon mä sellanen piruilija;) Lonksulla naamaan vaan!)

Lohdutukseks ostin light-lonksun ja Mars delight -suklaapatukan. (Patukka mikä patukka;D!)

Mähän tän oikeestaan voitin. Se jää ilman seksiä, mä taas tapaan Mr Moneyn huomenna, tällä kertaa meillä! Et ihan yks hailee se opiskelijapoika. Siellähän laskee matikkaa kotonaan. Asuukin varmaan porukoillaan kun ei suostunu kertoo et missä asuu. Mut ei haittaa! Mr Money odottaa! Se on sentään KUNNON MIES!!! ;)

Whatever,

Minttu

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vituttaako ku itelle kävi nyt noin ? ;---------) oikein sulle.

Anonyymi kirjoitti...

hahah.. sähän kuulostat melkee maksulliselt ;D tai ei nyt mitää melkee.. sellanenhan sä oot, paitsi et kukaa ei maksais sust :'D

Anonyymi kirjoitti...

Pakko myöntää et on sul kyl aika vilkas mielikuvitus. :)

-Arctic Lion