maanantai 28. kesäkuuta 2010

JuhanNUS, hihih!

Moi my biaatches;) joo oon ollu vähä hiljanen blogsun puolel, vietin nimittäin vähän juhannusta!

Ekakskin: Sarkku. Vitun bitch. Ai miks? No luehan loppuun niin sit saat selville. Mut oon kyl aika horo mäki, Mintulle ei nimittäin vittuilla! ;) No mut ei mennä asioiden edelle... ;)

Olin siis juhannusta viettämässä yhel mökillä vähä isomman kaveriporukan kans. Et jos joku luuli et Sarkku (lue: vitun lutka) ja Jossu on mun tyyliin ainoot frendit ni ei tod pidä paikkaansa! Olin siis sillei et nyt kyl vedän kunnon perseet (ja sen kyl teinki;)) ja pakkasin kunnolla lonksuu (light) mukaan. Ja sit vähän väkeviikin, hihhih! ;) Olin kyl eka sillei vähän kauhuissani et mihin korpeen joudun (oon kuiteski tällanen citykisu) mut oli siellä onneks esim. sähköt et sai hiustensuoristajan toimiin ja sisävessa! Huh... hihi en tod taitais pärjää kyl missään metsäs! :D hahhah, paitsi jos ois joku metsämies siel "auttelemas"! ;)

Niin siis olin tietty juonti- ja juhlintamieles mut tapani mukaan tietty myös vähän miehenmetsästysmieles... ;) perus minä! Hyvännäköset kaverinkaveripojut pitää hyödyntää! Ja ihan hyvin kyl onnistuinkin kunnes se yks vitun horatsu päätti vähän vittu tunkee toisten apajille.

No siel oli yks semmonen tyttö, sanotaan nyt vaikka Mirtsi, kellä oli ihan _vitun pantava_ kundikaveri. En eka ees meinannu uskoo et ne seurustelee... Siis tää Mirtsi oli niin mitäänsanomattoman näkönen! Vitun hiiri! Ei paljoo yhtään meikkii, ei kunnon bilevaatteit, hiukset ihan länäs... joku raja! Ja tää kundi taas oli ihan meitsin tasoo, eli toisinsanoen sairaan kuuma! Olin et mitä vittuu?!? Noh, mähän päätin et toi jätkä lähtee kohta Mintun kanssa yläkertaan! ;)

Sarkku (petturihoro) oli mulle sillei et en vois muka viedä varattuu miestä. Olin et "miksen;)" ja pistin lonksuu (light) menee. Tietty sit sille kundilleki tarjosin ja sehän otti. Samal sitä vähän puristin perseestäki. ;) Mirtsi-hiiri sai vaan katella vierestä ku flirtin sen jätkälle! Hih!

Noh, aloin olla jo aika hyvis ja päätin et nyt toimintaa! Sanoin tälle Mirtsille et "sori, saisko lainaa tota sun kundii hetkeks ku tuolta yhestä huoneesta pitää vaihtaa lamppu" ;D Mirtsi usko! Hahhah, tais kyl olla aika kännissä seki, ei se ois kyl ees ehtiny tehä mitään kun jo otin sitä kundii habasta (aah) kiinni ja kiskoin portaita ylös! Huoneeseen vaan ja ovi kiinni peräs! ;) Se oli tällei et "Mikä lamppu...?" Hih, aika söpsösti sekasin! Olin et "katotaan sitä sit... aika kuuma täällä...;)" ja vedin topin pois... ;) Tais poju vähän hämmentyy ku yhtäkkii vaan tämmönen babe sen edessä rintsikoillaan! (Huom. se oli tottunu Mirtsiin :D vai osaakohan se ees panna... varmaan kunnon lahna!)

Mut huoh, ei viel pidemmälle ehditty (vaik oltais haluttuki) kun se Mirtsi tuli sinne jotain takoo ovee ja piipittää. Ei se vitun vajakki ees tajunnu ettei se ovi ollu lukossa... idiootti :D Sit se vaan huusi jotain et oon joku huora ja jotain :D Olin et hohhoijaa bitch. En jaksanu kuunnella kun se jäi viel sitä kundiiki sinne jotain sättii. Kylmä lightlonksu houkutti enemmän ja lähin sit alas. Mut en kyl luovuttanu, ei hätää! ;)

No, ilta siinä sit kulu ja alko kyl porukka olee ihan vitun päissään. Niinpä mäki sit päätin et NYT VITTU SE KUNDI KUULUU MULLE. Olin pitäny sitä aikas hyvin silmällä ja ku Mirtsi siitä lähti johonki vessaan (tai en tiiä mihin, whatever!) niin kävin koppaa sen uudestaan mukaan. Sillä vaan silmät seiso päässä ku se oli niin vitun kännissä, hih! Yläkertaan vaan, vaatteet pois ja petiin! ;) Menin tietty päälle, oon aikas villipeto;)

Vähän aikaa sit siinä puuhasteliin ja taas se lortto Mirtsi tulee keskeyttää! Vittu et vihaan sitä et mun naintipuuhat keskeytyy! Mietin et aikookohan se hyökätä mun kimppuun (kukapa ei haluis, olin hei alasti;) no hahhah) mutta ei. Arvaakaas mitä se luuseri teki? Alko parkuu ihan vitusti! Jotain et "yhyyyyyy toi ei rakasta mua se pettää mua ton horon (anteeks?!) kans" ym paskaa. Olin et ei huoh... Miehet on pelii ja mä nyt satuin voittaa sen. Tarvii sit pitää kauhee show aiheesta... Kunnon huomionkerjääjä. Sit se luovuttaja tilas taksin ja lähti. Paitsi eka se kävi alakerras haukkumas mut tyyliin kaikille, huoh! :D Ei kukaan sitä paskanpuhujaa usko. Sitä paitsi me käytettiin kumii et ihan turha valittaa! (Huom en haluu mitää Mirtsilt tarttuneita ällötautei;D)

Noh, mähän sen uroksen sit hoitelin loppuun ja jätin sit sinne nukkuun. Alas vaan ja lisää lonksuu. Sain sit siel kuulla mitä kaikkee Mirtsi oli must jauhanu. Olin et hahhah ja party party!

Aamul sit heräsin sohvalta jonku jätkän (siis en sen Mirtsin kundin) vierestä... Olin et mitä vittuu.. ;D Mitähän oon senkin kanssa puuhannu... ;) No, whatever! Sitä mitä ei muista ei oo tapahtunu! ;)

Ne bileet oli koko viikonlopun partyt joten eiku uuteen nousuun! Onneks lightlonksusta ei tuu niin paha darra kun peruslonksusta koska siinä on vähemmän kaloreita. Muukin porukka siinä sit jatko ja meillä oli kyl hauskaa! Eipä kuulunu Mirtsii takas! Hahhah! Voi ei jos joku lisää niitä kuvii mitä otettii kuvakkeeseen/feissariin... :D Ne on aikas krhm.. ;) iik...

Joo siis about kuuteen asti mulla oli kivaa. Sit keksin taas ettii tän Mirtsin kundin ja siis voi saatana. Arvatkaas kuka sitä aikas "kiihkeesti" (vitut, näytti ihan vitun naurettavalta) pussaili? No ettei ois ollu Sarkku! Olin et BITCH!!! Eka vittu saarnaa et ei saa viedä varattui miehii ja sit vie mun miehen mun nenän edestä! Ei saatana... kunnon slut! Menin suoraan niitten luo ja sanoin "Meidän ystävyys oli sit siinä!" Oon kyl suorapuheinen jos aihetta on. Kumpiki näytti siltä ettei ne tajuu mitään. Ei ihme ku on niin saatanan tyhmii. Olin eka et ei vittu, mä en tänne jää, mut sit keksin hyvän koston! ;)

Mullahan oli tietty semmosta Veet-karvanpoistoainetta (hihhie, kaupunkilaismimmi!) mukana. Ja ku vähän Sarkun rumaa kassia pengoin niin löysin sieltä jotain hoitoainetta. No mähän sen paskan tyhjensin lavuaariin ja tilalle sit ne karvanpoistoaineet;) Hahhah! Haluunpa nähä Sarkun ens kerralla kun se bitch pesee hiuksensa ja sit pahaa-aavistamattomasti pistää hoitoaineen päähän ja antaa vaikuttaa. Eipä taida enää sen jälkeen vähään aikaan ihmisten ilmoilla näyttäytyy! Mintun kosto ei ookkaan mikään pikkujuttu! ;) Eipä oo siitä vielä kuulunu... ;)

Olin sit koko lauantai-illanki siellä ja tais varmaan Sarkku ihmetellä ku en sitä kattonu kertaakaan yhtään kateellisena vaan oikeen semmosella tiiän-enemmän-ku-sä-,-horo-;) -katseel! Juhlin vaan ihan vitusti ja iskin niin monta kundii ku ehdin! Tuli siinä aikas montaa poitsuu pusuteltuu... ;)

Sunnuntaina tulin sit kotiin. Myöhemmin sit yheltä Sonjalta (joka oli siellä mökillä kans) kuulin et ne oli siel sitä juttuu selvitelly ja kuulemma ei esim. se Mirtsin kundi muista tyyliin mitään mistään. Hahhah! Kukaan ei unohda Minttuu, sen verran booby oon;) Sarkkukaan ei kuulemma muistanu mitään mistään pussailusta mut se ei mua kiinnosta. Whatever, slut.

Tänään olin sit töissä. Olinkoha vähän juhlineen näkönen... ;) Ja Dimitrii tos äsken käyttelin! ;) Nyt vois kyl ruveta nukkuu!

Toivoen et Sarkku käyttäis hoitoainetta pian,

Minttu

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No mut heei mitä siitä nyt suuttuu, miehet on pelii ja Sarkku voitti toisel rundil o_O

Anonyymi kirjoitti...

"Onneks lightlonksusta ei tuu niin paha darra kun peruslonksusta koska siinä on vähemmän kaloreita."

8'DDD Mitenkäs ne kalorit siihen muka liittyy jos saan kysyä?

Anonyymi kirjoitti...

onneks otit light-lonkkua nii sun mielikuvituspanojen ei tartte puhkaista päästään verisuonta kun koittaa nostaa sua.

Anonyymi kirjoitti...

Sä oot kyllä yks säälittävin pelle mitä oon ikinä nähny :D kaikki nauraa sulle, sun kaveris nauraa sulle, sun perhees nauraa sulle, sun koiraski häpee sua, koko maailma häpee sua xD tän on pakko olla jotain pilaa tai sitten sää oot vain niin vitun tyhmä!

Anonyymi kirjoitti...

dont feed the troll

Minttu kirjoitti...

anonyymi: no vittu se pelas epäreilusti. et ihan turha sit puolustaa!

anonyymi: huoh... mitä enemmän kaloreit sen pahempi darra?!?! idiootti

anonyymi: hahhah yritäks olla hauska?! taitaa itelläs olla panot vaan siel unelmis! ;)

anonyymi: ettet olis kade, slutski

anonyymi: what???

Anonyymi kirjoitti...

Niin miksi sinä aloit "vineen" kun Sarkku voitti toisella kierroksella sen miehen? Miehethän on vaan pelii? :DD

Anonyymi kirjoitti...

Ootko sä vittu idiootti ei kaikki varmaa seurustele sen takia että toinen ois hyvännäköinen ja kukaan ei varmaa uskoo noita sun juttuja todeks sulle kuule nauretaan. Oot varmaa sormettanu yksi mettässä ja kuvitellut olevas tosi vastustamaton. Mutta joo oot ruma ja toi on säälittävää että yrittää viedä toisten poika ystäviä oot vaan kateellenin kun kukaan ei halua sulta muutakun pillua

Anonyymi kirjoitti...

Sarkku voitti toisel eräl. Älä vittu jaksa parkuu siel. Eli sä saat varastaa muiden miehet mut kukaan ei varasta sun miestä? Säälittävä lutka. Hyi helvetti oikeesti... Kuolisit pois.

Anonyymi kirjoitti...

HUORA!

Anonyymi kirjoitti...

HEI PLIIS KIRJOTA TAAS