tiistai 15. kesäkuuta 2010

This Bitch Will Never Give Up

Noniin.. vihdoin blogin pariin! Pääsin vartin yli yhdeksän töistä, kävin lenkillä (laihis etenee hyvin!), sit kävin saunassa, söin vähän ja luin Cosmoo, avasin lonksun ja tulin blogin ääreen. Elikkä, nyt kerron mun työpäivästä, koska otin kovat otteet käyttöön pomon kans.. ;) Eikä ollu mikään turha työpäivä!

Mä siis menin töihin vartin yli kolmeen, pomo oli just hyvin mun kans iltavuorossa.. yleensä se ei oo illassa, mut tällä kertaa oli ;) Ehkä kohtalo laitto asiat just näin, musta nimittäin tuntuu et my boss alkaa lämpee mulle.. ;) No, kun mä näin et pomo lähti tauolle, nii mähän laitoin heti "seuraava kassa" - kyltin mun kassalle ja lähin perään. Mulla oli jo valmis suunnitelma: banaani ootti taukohuoneessa. Mä istuin pomon kans siellä ja aloin syömään sitä, ihan vitun seksikkäästi! Painoin sitä banaania poskeeni ja imeskelin sitä ja pomo kyl katto silmä (ja ehkä jokin muukin paikka) kovana..! ;) If you know what i mean ;) Kyl meinas pomon suu loksahtaa auki ku näki mun pikku tekemiset.

Ja tietenkään en jättänyt sitä siihen, mun tyyliinhän kuuluu vetää ihan täysillä..! Mulla oli myös persikka, jota aloin syömään. Avasin jo valmiiks mun työpaidan nappeja ja sitä persikan mehua "vahingossa" valu mun rinnalle.. ;) Mä kuivasin sen mun sormella ja sit imin mun sormee oikeen nautinnollisena, päästäen vaan "mmhh.." äänen ;) Kyl tais olla tiukat paikat pomon housuissa... ;)

Ei puhuttu oikein mitään, se kai ei saanut sanaa suustaan ku näytin nii seksikkäältä.. Ties mitä tuhmuuksia on sen päässä pyöriny siinä vaiheessa ;)

Sit meillä ei ollukaan enää yhteistä taukoo, se ei ehtinyt pitää toista. Harmi, mut en mä kyl luovuta, niinku postauksen otsikkokin jo sanoo! En mä oikeesti bitch oo, mut kyl te tajuutte mun huumorii.. ;) Ja jos ette, nii whatever! Mä oon Minttu ja teen kaikkeni et mä saan mitä haluun - ihan sama mitä muut sanoo! Työpaikankin lehmät kyylää nii vitun kateellisena ku mä oon nainen joka osaa pitää huolta ulkonäöstään! Ja nii naisen pitääki!

Nyt toisiin tärkeisiin aiheisiin, eli mun laihikseen. Oon ottanu toisenlaisen suunnan, aion syödä pelkkiä hedelmiä nyt jonkin aikaa.. ja tietty juoda light lonksuu, mut sehän nyt on itsestäänselvää ;) Oon käynyt tänään yli tunnin lenkilläkin! Sit just vois alkaa harrastaa jotain, mietin et lentopalloo.. En kyl tykkää et kädet tulee ihan mustelmille ku sitä palloo joutuu sieltä takaa sillein kovaa lyödä, u know.. Mut sit hiihto ois kans tosi tehokas laji, mut musta ihmiset jotka hiihtää näyttää ihan dorkalta, eikä sitä paitsi tähän aikaan vuodesta voi hiihtää. Paitsi sängyssä, tietty, mut siihenhän ei suksia tarvita.. ;) Eli ehottakaa mulle jotain lajia, joku aika basic mut semmonen joka oikeesti kohottais kuntoo!

Nyt mä lähden suunnittelee laihista ja pomon iskemistä, oikeesti oon ollut aika villillä päällä tänään! Täytyy soittaa vielä Sarkulle ja kertoo tästä... ;)

Ei koskaan luovuttaen,

teidän Minttu

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

haha, hyvä provo tää sun blogis. ei kukaan voi olla noin aivokuollut kuin sä. ps. en ole kateellinen :D

Minttu kirjoitti...

anonyymi: mikä helvetin provo?! ja taidat kuule vähän olla, ainakin niin vois kommentistas päätellä! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Zumba! Ala zumbaa, toimii!

Anonyymi kirjoitti...

toivottavasti tää on läppä ! .. demi.fi ;)

Anonyymi kirjoitti...

Hei et voi olla tosissas oikeesti. Voin kuvitella minkä huoran näköinen ootkin. Ja pakko olla provo, ei kukaan aikuinen ihminen voi olla noin vajo.

Anonyymi kirjoitti...

1. Jos lukisit omia juttujas, niin ehkä tajuisit, että joo, olet bich.
2. Arvaa kui vitun moni nauraa sulle täällä?
3. Kukaan 25w ei ole noin säälittävä, mut hey, jos tahdot olla sellane, ni siitä vaan ;--)
4. Tai sit vaan sun olevan _oikeesti_ trolli !
5. Ja kuinka tollasella on viel ystäviä, ku ei ajattele ku itseään..