sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Hot Night

Viime yö oli kyl aikas hot! Noh, tiesin sen kyl on etukäteen mut on toi Mr Money kyl TOSIMIES! Ei tod mikään poju...;)

Päädyin sit suunnitelmaan A, eli odottamaan sängyllä aikas silleen... hhehheh;) Noh täähän tajus tulla suoraan ovesta sisään ilman mitään epäröintejä. On tainnu vähän ennenkin leikkii! Vähän kyl jännitti kun kuulin sen tulevan. Sit vaan otin mun normin "seksikkyysilmeen" (eli siis jos joku haluu tietää miten, niin suunnilleen niin et siristää silmiä ja sit huulet vähän mutrulleen;)) ja olin sillee "moi, täs jo vähän oottelinki..". Se kyl selvästi innostu kun venasin sitä pelkis stringeis ja push upeissa! Eka se oli oikeestaan vähän häkeltyny mut siihenhän mä olin pyrkinytkin! Kylhän mäkin sit aika nopeesti siltäki ne vaatteet revin pois...!

Mut se oli tuonu viiniä, eli eka otettiin tietty pari lasillista. Ei muuten ollu mitään peruspunkkuu! Oli kyl aika ylellinen olo.. ;) Parin lasin jälkeen se oli kyl viel rohkeempi, varsinainen ori! Ja sehän sopi mulle! ;)

Tarkasti en kyl taida kertoo mitä tehtiin, se vois olla jo vähän liikaa tänne;) ...tai mikäpä mulle nyt ois liikaa.. taidan olla kyl vähän turhan pervo!;D hehhhe;) Mut kuumaa oli! Se uros jaksaa kyl painaa!

Se ei sit jääny yöks, mut hyvä vaan. Eihän tää mikään lälly rakkaussuhde ookkaan! Heräsin yksin aamul ja oli kyl aikas pantu olo... ;)

Mut oottakaas tätä! Paras on nimittäin kuulematta!!! Arvatkaas mitä mun viimeyön ratsu tekee työkseen?! Se on vittu MYYMÄLÄPÄÄLLIKKÖ!!! Eli siis niinku POMO! Oikeesti, sain tost tiedost kunnon fibat... ;) En voi olla oikeesti kuvittelematta kunnon kolmen kimppaa ton ja mun oikeen pomon kans! Vähän ois kuumaa... ;)

Se ei suostunu kertoo et minkä kaupan myymäläpäällikkö se on. Hahhah, whatever. Ihan ku en muka pystyis ottaa selville! Ja mähän otan! Oon kyl semmonen tyttö joka ei luovuta! Tää mimmi ei pelkää pikku seikkailua! Aion seurata sitä ku se menee töihin. Mähän tiiän missä se asuu. ;D Täst tulee jännää... vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Niistä mä just tykkäänkin! ;)

Koska oon vähän miettiny... Jos me nimittäin kuuluttas samaan ketjuun... ;) Ni tietty munki pomo kuuluis siihen. Ni eiks ne saman ketjun liikkeet joskus tee jotain yhteistyötä.. ;) tai mikä parasta: pidä yhteisBILEITÄ!!! ;))) Ei vittu... sitä tilaisuutta ei tää kimma jättäs! Oon mä semmonen pikku bitchie... ;) Seksikäs vakooja, hihi;)

Kolmen kimpasta haaveillen,

Minttu

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

moikka taas minttu, ajattelin että
laitan mesen sulle näkyviin, saapi lisäillä jos uskaltaa :)

redsunset@hotmail.fi

-hedekukka