keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

My boss

Nonii, huh mikä työpäivä. Mulla loppu työt 21.15 ja täs sitä nyt ollaan, lonksun ääres... olin iltavuoros ehkä kauheimman lehmän (no sori, mut oon suorapuheinen;))kans ketä meillä töistä löytyy. Siis jos tietäsitte sen ni oisitte samaa mieltä! Ei kaikkien ihmisten nyt suorastaan kauniita tarvi olla mut siis kyl nyt jotain huolta vois pitää ulkonäöstään... siitäkin sais ihan mukiinmenevän tytön jos ees vähän vaivautuis meikkaamaan! Mut ei mitään. Onkohan sillä ees meikkivoidetta... Ja se selittää koko ajan jotain ihaan sairaan ärsyttävää. Pakko teeskennellä et kiinnostaa mut oikeesti oon sillei PLIIS... :D Mut pakko vaan tulla toimeen, huoh..

Mut nyt asiaan! POMO. ;) Siis se on MIES.... ;) ..mun makuun! Ja vielä vapaa... (ainaki toistaseks! ;9)) Se on kyl vanhempi, 38v, kysyin kerran. (Uskallan nimittäin kysyy jos mua kiinnostaa!) Vaik yleensä tykkään nuoremmista niin siis tää on kyl poikkeus! Se testosteronin määrä mikä siitä uroksesta huokuu... se on seksikäs jopa kaupan työasu päällään! ..Mikä ei muuten oo joka miehelle helppo juttu!

Tänään meillä oli selvästi jotain säpinää. Panen (hihhih;)) nimittäin merkille pienimmätkin asiat kuten merkitsevät katseet ja käden hipaisut.. ;) niistä on hyvä tulkita. Oisitte kuullu sen äänen tänään kun se käski mua hakeen kahvipaketin myymälän puolelta taukohuoneeseen... se oli niin alistava! Siis sillei eroottisesti. Ja se katto mua silmiin... Ja mähän hain sen paketin aika vitun nopeesti. Mitä vaan sille!

Mul on siit fantasioita. Nyt voi sit mennä juttu vähän kinkymmäks et heikkohermosimmat: stop tähän! ;) No siis kaikkein "oudoin" fantasia siitä on sellanen et me naitais siellä kaupassa, liukuhihnalla! Se vois etsii mun viivakoodit ja vähän "piipauttaa" mua. Voisin olla vaik alennukses sille! ..Voi elämä mitkä jutut taas mulla... Taidan olla tyttö pervoimmasta päästä;) !

Tästä miehestä tuutte vielä kuulemaan. Raportoin aina jos meidän välillä tapahtuu jotain... Ja mähän pidän huolen et tapahtuu! Mut ei saa olla liian hyökkäävä, pitää edetä järjestelmällisesti... ;)

Eikä, huomenna on kyl pakko raahautuu salille. Mun vähän aikaa sitten alkanu laihis on vähä lipsunut... mut siis oon kyl pyrkiny käyttää vähäkalorisii tuotteita, esim. tää lonksuki on light. Mut silti. Pakko päästä rantakuntoon. Oon taas aika ajoissa, perus minä... :D

Opiskelijapojasta ei oo muuten kuulunu... Se saa kyl pistää eka viestii! Paitsi jos poikaa ujostuttaa liikaa niin voin mäkin sit... ;) Pitää seurata tilannetta!

Pomon pikku orja (hyi mua..... ;)),

Minttu

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hyi vittu mikä lortto oot:D spermaämpäri

Minttu kirjoitti...

anonyymi: jotkut ei näköjään kestä suorapuheisuutta. ja spermaämpäri.. niin oonki! ;)

Anonyymi kirjoitti...

kalaämpäri

siikaa

kalatiskillä

-50%%

kiva blogi

Minttu kirjoitti...

anonyymi: en ihan tajunnu mut otan ton kohteliaisuutena eli kiitti ;)

Anonyymi kirjoitti...

moikka minttu! pitää sanoo että koukuttava blogi sulla, vähän aika sitten tutustuin ja pakko sanoo että kivaa luettavaa :) näkeepähän itsekin sinkkuna mitä vastakkaisella sukupuolella "voi" olla mielessä, siis sinkkunaisilla :P, mut ei pidä yleistää ;). sait musta ainakin yhden uskollisen "lukijan" :)

-hedekukka

Minttu kirjoitti...

anonyymi: kiva kuulla ja tervetuloo mun ei enää niin salaiseen maailmaan.. ;) toivottavasti viihdyt!

Anonyymi kirjoitti...

Millon nussitaan?