tiistai 1. kesäkuuta 2010

Vihdoin

Vihdoin sain tän aikaseks! Oon jo pitkään halunnu alottaa bloggaamisen, mutta en oo vaan saanut aikaseks. Nyt vihdoin otin itseäni niskasta kiinni, varasin vapaaillan, avasin lonksun ja istahdin koneen ääreen näpyttelemään. Saa nähdä mihin tämä johtaa... ;)

Mistäs nyt alottaisin? Noh, oon tämmönen kohta kaksvitonen (apuaa!! ooks mä niin vanha?!) sinkku pääkaupunkiseudulta. Tää blogi kertoo mun elämästä, jossa sattuu ja tapahtuu. En itekään oikein tiiä, miten osaanki sotkea itseni kaikkeen mukaan. Siellä missä tapahtuu, siellä on Minttu!

Mä kirjotan muuten salanimellä, joku julkisuusjuttu tästä vielä nyt puuttuiski.. Vaikka tykkäänki huomiosta, ei ois kiva olla missään seiskan lööpeissä. Ei siinä, kyllä mussa salarakasainesta on ;) (yks mun haaveista on muuten saada julkkista.. hehheh)

Sanon asiat just niinku ne on, enkä kyllä yhtään kiertele. Oon semmonen että mua joko rakastaa tai vihaa. Mitä järkee on teeskennellä? Oon sellanen ku oon, that's it!

Oon töissä yhdessä kaupassa, mut en viitsi kirjottaa tänne ketjun nimeä. Mut sen verran voin kertoo mun työpaikasta, että suurin osa työkavereista on täysiä mulkkuja (mähän sanoin, oon suorapuheinen! ;)) mut myymäläpäällikkö, mulle pomo, on kyl... ;);) no tiedätte kyllä.. (onko outoo fantasioida pomostaan..?) en mä tiedä, hehhhe..
Saattaa siitäki tulla tänne juttuu, mä en nimittäin oo luovuttajatyyppiä!

En mä nyt kauhee bitch oo, on mulla kavereitaki! ;) Kutsun mun kahta bestistä täällä nimillä Sarkku ja Jossu. Niiden kans mulle aina sattuu ja tapahtuu, kirjotan niistä lisää myöhemmin. Mutta pakko sanoo että mä oon meistä se joka on aina eniten pulassa;)

Eikö muuten oliskin harmi, jos heti kun alottaa bloggailun, niin elämä muuttus tylsäks? Ettei ois mitään mistä kirjottaa? No mut ei hätää, mä oon miettinyt senkin.. nimittäin alotin täs just hyvään saumaan; meitsillä on huomenna treffit! ;)) ikisinkkuhan mä kai oon... mutta kivaa on luvassa! Ja tuhmaa... sen voin luvata.. ;) Mä sit muuten kirjottelen aikas suoraan esim. seksistä, ihan varoitukseks vaan! Oikeella nimelläni en sitä tekis, mut eikö se niin oo että salanimellä voin paljastaa mitä vaan;) Toivottavasti kukaan ei tunnista mua! :D:D

Niistä huomisista deiteistä... Ne on sokkotreffit! Ja ihan ite järkkäsin, mä sellasiin muita tarvi. Tykkään jännityksestä. Tätä miestä on _kuulemma_ kehuttu hyvännäköseks, mut mistäs sitä tietää.. Ei sillä, en mä nirso oo tai mitään mut pitää nyt jonkun näkönen olla.. Mulla on mieletön selkälihasfetissi! Ne pitää olla kunnossa! ..voi päästä makkarinki puolelle..;) Kerron sitten KAIKEN!

Jännityksestä täristen,

Minttu

ps. Ihana kun voi kirjottaa näin vapautuneesti! Miksen alottanu tätä jo aikasemmin... Nyt on tunnustusten aika! ;)

Ei kommentteja: