sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

Satisfied

Niinkun lupasin, raportti edellisestä yöstä;) Olin siis viihteellä Jossun ja Sarkun kans ja kyllähän ne miehet siinä ympärillä parveili. Oltiin terassillakin ja en kyl joutunu ku pari drinksuu ite maksaa.. kai se on tää iso kaula-aukko mikä saa miesten huomion ;)

Mä kattelin aika monii niist miehistä, mut oli siellä kyl pari tosi ällööki. Kyl mä silti niiden tarjoomat juomat otin! Halvat kännit.. ;) Sit siinä pyörähti pari tosi potentiaalista ehdokasta, molemmat oli tummia ja ihan vitun treenattuja.. tai ainakin sen toisen käsilihakset oli jotain niin kuumaa. Vähän uskalsin istuu toisen syliinkin.. ;) kiltti tyttö oon (just joo!)

Sit mä just sen käsitreenatun miehen siitä itelleni nappasin. Juotiin siinä vähän drinksuja (paitsi mies joi tietenkin oikeen miehen tapaan olutta) ja sit me jatkettiin matkaa miehen kämpille. Mentiin taksilla kun sinne oli sen verran pidempi matka, mut tunnelma taksissa oli kyl aika kuuma.. ;) mentiin molemmat takapenkille ja mä heti tietenkin menin sen syliin. Ja me nuoleskeltiin koko matka, sen kädetkin kerkes käymään vähän hameen alla... ;) (kerron nää kinkyimmätkin jutut ;)) Matka oli mun mielestä ihan liian nopeesti ohi ja sit mentiin kämppään. Se oli tosi siisti, ei mikään sellanen kauhee poikamiesloukko. Tosi tyylikäs ja näytti kyl et miehellä oli paksu rahapussi.. ;) Sieltä löyty oikeesti kaikki pelit vehkeet! Ja aikamoiset vehkeet löytyi myös herran housuista! ;) kiva patukka:D voi ei nyt alkaa meneen härskiks... ;DD No, eka perusjuttuu, tarkastin et millasta heppaa oon lähteny ratsastaa;) Ja eikun satulaan!

Oltiin kyl kaikis mahdollisis eri asennois! Eestä, takaa - ja melkein jopa sivultakin! (hehheh ;);)) oon kyl taas tuhmalla päällä.. perus-minä! ;) Saatiin parin tunnin naintisessio suoritettua, kerranki mies joka ei jaksa vaan sitä max 10 min. Kyllä tais herrakin olla tyytyväinen mun käsittelyyn, oon nimittäin aika kätevä käsistäni - ja suustani.. ;) sain myös sen puhelinnumeron ja aion tod soittaa! Haluun samanlaista kyytiä uudestaan, oli pää yhtä pyörällä ku vuoristoradassa.. ;) kyllä sai mies mun silmät pyörii päässä. Ku laukesin huusin nii kovaa et koko naapurusto varmaan heräs! Vähän nolotti lähtee aamulla kämpiltä ku pelotti et naapurit tulee vastaan ja näkee.. kyl ne ois tunnistanu mut, mun tukka oli ihan pystyssä ja naamalla nii onnellinen hymy. Kyl hyvä pano pitää mielen pirteenä, ainaki sen pari tuntia ennen ku tarvii taas uuden.. ;)

Nyt oon kyl siis niin satisfied et huhhuh! Oli ihan pakko palkita itteni suklaapatukalla (ihan ku en ois jo saanu tarpeeks patukkaa, eiks mulle riitä mikään? ;)) vaikka laihis vähän lipsukin. Tulihan siinä yön aikana niitä kaloreita poltettuakin... ;D

Mun piti soittaa Opiskelijapojalle (se ei oo vieläkään vastannu mun viestiin) mut jääköön huomiseen! Oon tyydytetty toistaseks et ei tarvi pojan vielä käyttää matemaattisia lahjojaan löytääkseen mun g-pisteen ja antaa mun vähän käsitellä sen kokematonta viivotinta;D (voi taas elämä mun juttuja!!:D)

Huomenna töihin... Ja kukahan se siellä odottelee ellei pomo! ;) Miehiä miehiä miehiä... eiks niiltä saa hetken rauhaa?! ;DD

Ratsastustunnin priimus,

Minttu

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Juu noh ei pelkoa että nähtäs baareissa, asun aika paljon pohjosempana :) mutta ehkä annan mun mesen sulle joskus jos uskallat ottaa vastaan, ehkä olis mustakin sulle edes pientä iloa ja juttuseuraa tylsiin iltoihin jos sulla sellasia on edes :)

-hedekukka

Minttu kirjoitti...

hedekukka: heh! :) en kyl paljoo mesee käytä mut mikäs siinä: D