tiistai 22. kesäkuuta 2010

In Da Office ;)

Arvatkaas missä tää pikku kassaneiti tänään pääs käymään? Pomon puhuttelussa! ;) Oon tainnu olla vähän tuhma tytsy kun ihan yksityiseen puhutteluun jouduin... ;)

Olin tällei purkamassa jotain paskasäilykkeitä hyllyyn kun pomo tuli et "Ehiks Minttu käymään tossa mun toimistossa?" ja voin kyl kertoo et oli herral aikas vihjaileva äänensävy, mut semmonen ihanan määrätietonen. No mähän olin heti leikis mukana! Olin sillai muka viattomasti et "Mitä, oonks mä tehny jotain väärin..?;)". Hih, mun sisäinen hutsu pääs taas tositoimiin! Roolileikkejä työpaikalla, ei vittu voi kyl muuta sanoo ku et tod perus minä! ;)

Noh, kipittelin sit kiltisti mun Bossin peräs sen toimistoon, ja heitin kyl teollisuusbitchille aikas merkitsevän katseen kun ovi sulkeutu meidän takana! ;) No se pomon asia nyt oli tietenkin jotain arkista paskaa. Oli kuulemma ollu vähän turhan paljon heittoja kassassa viimeaikoina. Eli siis jos joku ei tajunnu niin liian vähän rahaa siel kassas päivän päätteeks!! Et kuulemma pitää olla tarkkaavaisempi tästä lähin. Hey, Anything For You, My Bossie;)

Mut siis se eroottinen latinki meidän välil kun se vähän puhutteli mua...;) Kyl mä tän leikin osaan! Olin oikeen parhaani mukaan semmonen "rikokseen syyllistynyt pikkuhutsu joka esittää viatonta". Sit viel siihen loppuun, omaan suoraan tyyliini (huom. oon suorapuheinen) kysyin et "Aiotsä rangaista mua?". Pomo vaan naurahti sillei seksikkäästi ja oli et ei nyt tällä kertaa. "TÄLLÄ KERTAA"??? I knew it! Se päivä koittaa viel... ;)) Kuinkahan tuhmis mun pitäis olla et saisin silt rangaistukseks kunnon panon?! ;D (voi ei.. kinkyks menee, tyypillistä!)

Sit tuli kyl mieleen et oisin voinu suoraan vaan olla sillei et "Voinks hyvittää tän ottamal suihin?" mut en sit sanonu tota. En oo kuitenkaan päällekäyvä!

Sit ku lähin sielt Pomon toimistost ni yks semmonen ruma kassatyttö (ei koskaan meikkiä, huom. ees meikkivoidetta vaik tod olis tarve...) oli just siinä. No, mähän sit päätin vähän pitää hauskaa ja pyyhin suupieliäni sillei ettei niihin vaan muka olis jääny mitään "ylimäärästä" ;) Sit katoin sitä tyttöö oikeen merkitsevästi ja loin viel yhen seksikkään mut samal kaihoisan katseen pomon toimistoon päin. Hihih! ;) Aina piruilemas! ;)

Toi pikku puhuttelu oli kyl tän päivän kohokohta! Oon vieläki ihan himona niist pomon määrätietosista äänensävyistä ja katseista! Mä taidan tod edistyy täs iskuprojektissa. Oottakaas vaan! Kyl taitaa pomon työpöydän paperit pöllytä kun me päästään tositoimiin, grauh! ;)

Sit vartin yli ysi pääsin töistä, tulin kotiin ja tein vähän punnerruksii ja vatsalihasliikkeitä (laihis, remember!;)). Sit otin vähän lonksuu (light) ja sillei. Perus ilta.

Mut huomen ei tod oo perus ilta! Tää mimmi lähtee vähän yöhön. Saas nähä jos vaikka "Julkulta Mulkkua" -projekti (kts. edellinen postaus) pääsis lähtee käyntiin;) Mä en malta oottaa et pääsee sheikkaamaan tanssilattialle ja valkkaamaan taas kerran mestan kuumimman kundin... ;) Ens yönä tää tyttö saa miestä!

Pomon tuhmeliini,

Minttu

ps. TOP SECRET: Aion bilettää ilman alkkareita!!! Hihi! ;)

Ei kommentteja: