keskiviikko 2. kesäkuuta 2010

Takki auki, täältä tulee hauki, joka saattaa oikeesti tykätä

Mistä mä alotan...? Nyt on yö, ja treffiseura (kutsun sitä nyt vaikka nimellä Opiskelijapoika;D) lähti vähän aikaa sitten. Okei, nyt vedän henkeä ja kerron kaiken. Ihan ekaks: Ei seksiä!! Jos tuntisitte mut, saattasitte aatella et mitä ihmettä... mut niin se vaan on! Meillä oli siis tosi kivaa... Alotan IHAN ALUSTA.

Seurani, Opiskelijapoika;) saapui vähän yli kahdeksan. Tottakai vähän myöhässä, ettei vaikuta liian innokkaalta. Niin mäkin aina teen. Ei ollu muuten pahan näkönen, tosin vähän rohkeempi olis saanu olla. Kaikkein ihaninta olis jos tuntematon mies vaan syöksyis ovesta sisään ja ottais! Ei tarttis ehtiä ees makkarin puolelle, seinää vasten vaan;) No, pysytäänpäs nyt aiheessa... ;)

Poika oli tosi kohtelias, kuten jo sanoin, ehkä vähän liiankin. Se esitteli itsensä ja oli just hyvän ikänenkin: 20v. Tykkään nuoremmista, niillä on energiaa. Sakkolihaan en siis tietty koske mutta muuten kyllä noi villit poitsut on kyllä ihan parasta. Täytyy tunnustaa että meinasin kyllä vähän pettyä kun herra ei vastannut mun flirttiin niin selvästi kun olin toivonut.. mut kyllä siellä pientä pilkettä oli, ja oonhan mä hyvä kouluttaan... ;)

Onko teistä outoo jos poika heti alussa ilmottaa olevansa nälkänen? No, se kuitenki pyysi anteeks ja kysy et tilattaisko ruokaa. Me tilattiin sit pitsat. Mäki söin, vaikka tää mun laihis on vielä kesken.. kaikkee sitä miehen eteen tekeeki ;) yritin ottaa vähäkalorisemman vaihtoehdon, mun pitsaan tuli: tomaattia, sipulia, fetaa ja kanaa. Mun Opiskelijapoika otti sit kyl ihan kunnon miehen pitsan: pekonia, aurajuustoo, kinkkua ja tuplajuusto. Mä oisin halunnu syödä sen kans samaa pitsaa, mut se ois ollu ihan liian rasvanen mulle! Poika kyllä tarjosi maistiaista ja otinkin yhden suupalasen, vaikka oisin mä mielelläni jotain muutakin sinne suuhun ottanut.. ;) (hyi mua!) Oikeestaan en oo loppupeleistä nii pettynyt siihen, toihan kertoo vaan et se on oikee mies eikä mikään neiti!
Kiinnitin huomiota siihen et poika söi yhtä siististi ku oli pukeutunutkin. Söpöä..

Olin kuitenkin säpinäfiiliksellä, joten houkuttelin Opiskelijapojan ottamaan lasillisen viiniä. Viini auttoi poikaa vähän rentoutumaan, muttei tarpeeksi. Omalla tavallaan musta on söpöä, kun nuoret miehet on nii jännittyneitä. Se on merkki siitä et ne ei oo kovin kokeneita ja mä voin ottaa ohjat käsiin.. ;) hehheh, nyt alkaa taas menee tuhman puolelle.. mä ja mun mielikuvitus! ;)

Ku poika rentoutui se alkoi myös puhuu. Se kertoi lähinnä opiskelustaan. Se soittaa kitaraa, aika romanttista vaikkei sillä sängyssä pitkälle pötkitäkään. Ihan piruuttani kysyin siltä osaako se soittaa Tahdon rakastella sinua ja kaiken huippu: se punastui! Poika meni ihan punaseks ja änkytti jotain osaa varmaan. Saa kyl vielä soittaa sen ja todistaa mulle ;)

Me puhuttiin oikeestaan aika pitkään ja se kyseli mustakin. En tiedä olinko liian avoin, välillä tuli sellanen tunne et se jopa pelkäis. Päätin vähän rajottaa ettei poika lähtis karkuun. Sen tein kuitenki selväks et käytän e-pillereitä ja taudit oon käyny testaamas. Ei se sitäkään oikein kommentoinut, kiltti poika ;)

Normaalioloissa oisin pistänyt jäbän pihalle siinä vaiheessa ku tajusin ettei seksiä tipu tai vaihtoehtosesti juottanu sen nii humalaan et ois siltä lopulta herunu. Mut jotenki vaan tuli semmonen fiilis et tää ei oo mikään perusjamppa. Outoa.. me sovittiin heti uudet treffit. Me nähdään ens viikolla joskun viikon lopussa, sovitaan sit lähempänä..

Mut ei hätää! Kun kerran oon sinkkublogin just alottanu, nii en varmaan ala seurustelee! Sen lupaan ;) Mut jos tästä jonkinlaisen boytoyn sais, sen verran söpö pakkaus. ;) Kattoo nyt...

Nyt on kyl nii ihastuneet fiilikset (mikä mua vaivaa?!), että on siis pakko avata yks lonksu ja käydä tupakalla. Huhhuh.. huomenna sit iltavuoroon ja huomenillalla kirjotan taas, sillon saatte kuulla mun pomosta! ;) siinä onki kerrottavaa.

- Miehet ovat kuin karkkeja: kaikista et pidä, mutta jokaista voi vähän maistaa. ;) -

Minttu

Ps. Jos ihmettelette otsikkoa, nii tässä selitys... oon kyl vähän näissä fiiliksissä ;)

http://www.youtube.com/watch?v=_mFOFBz0SQ0

Ei kommentteja: