perjantai 4. kesäkuuta 2010

Ei enää kaloreita mulle!

Moips taas!

Sori ku en eilen ehtiny skriivailla.. olin töissä ja sit suunnittelin mun laihista. Tai siis onhan se jo alkanu aikasemmin mut heh... ;) Mutta! Tästä päivästä lähtien mun ruokavalio on todellaki vähäkalorisempi ku ennen! Voin myös pitää ruokapäiväkirjaa välillä ku jaksan! Alotan heti;>

Tänään oon syöny:

-3 ruisleipää (ei tod margariinii ym!)
-hedelmäsalaattia
-omenan
-appelsiinin
-pienen pussin light-sipsejä (piti vähän herkutella.. ;))
-light-lonksu (ja saatan kohta juoda toisen)

Ja siinä kaikki! Oon kyl ylpee itestäni. Yhes vaihees alko kyllä siis ärsyttää kaikki ku olin niin pahal päällä ku en ollu saanu ruokaa. Mut tupakkaa vaan ja asenteella eteenpäin! ;) Nyt on kyl jotenki kevyt olo... :) Oon miettiny että jos hankkis jonku kausikortin jolleki kuntosalille.. sielhän vois bongailla timmejä ja vähäpukeisia miehiä! ;) (heh, mulla taas vähän taka-ajatuksia...perus minä ;))

Töissä ei oikeestaan mitään uutta. Oon yrittäny kyl pomoo katella vähän flirtisti ja must tuntuu et välillä seki flirttii mulle... ;) mut eihän se nyt töissä niin selvästi voi. Ärsyttää ku työasu on niin epäseksikäs. Jos vähänki paidan ylänappeja availee nii heti alkaa kaikki työpaikan kotkat ja lehmät kyylään ihan sairaan pahasti... tekis mieli sanoo et anteeks vaan ku oon seksikkäämpi ku te! Niitä mahtaa ottaa päähän, ei pahalla... ;) (Eih, nyt kyl nauran itekseni ajatukselle et ne laittais paidan ylänapit auki… vois asiakkaat kaikota!

Ainiin! Tekstasin muuten Opiskelijapojalle koska siltä ei oo tännepäin viestii tullu. Ujo poika... :) Laitoin näin:

"Millos nähtäis? Tuntuuko sustaki että jäi ehkä jotain viimeks kesken? ;) Minttu"

Meinasin laittaa "Minttusi" mut sit aattelin et se olis liian tungettelevaa. Teinkö oikein? Oon sitä mieltä ettei pidä pelästyttää poikaa... ;) Se ei oo vielä vastannu.

Viikonloppuna vois kyllä lähtee vähän viihteelle! ;) Alkaa nimittäin taas panetuskäyrät nousta luvattoman korkeelle… hehheh; ) Ja lupaan kyllä kertoo kaiken! Tuhmuuksia siis luvassa…

Hyviä öitä,

Minttu

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

moi minntu, huoh että väsyttää, tuli kaverin luona iltaa istuttua. kohta onneksi unille, näköjään olit päivitellyt blogiaskin :) hyvä juttu.
Ei ainakaan mun mielest huono juttu että sä et laittanut "minttusi", antais ehkä sen kuvan että haluut olla vain ja ainoostaan sen miehen omaisuutta :D. Ja joo tuttu tunne tuo panetus käyrän nousu, noussut mullakin taulukon yli jo aikaa sitten :D, mutta ei silti kannata sen takia ketä vaan valita viihteellä ollessas, ei kannata olla "helppo" vaikka miten panettas suakin, aina kannattaa joku taso pitää :)
mutta nyt nukkuun, ehkä jotain fiksua kirjotan sulle jos jaksan huomenna... :D

t. hedekukka

Minttu kirjoitti...

hedekukka: Hyvä et oot samaa mieltä, ehin nimittäin jo pikkusen katuu.. et kiitti vahvistuksesta! Eipä oo poika vastaillu... Varmaan nukkumas jo tähän aikaan, kiltti poika ;) Ei en mä helppo oo, vaik sen kuvan voi joskus saadakin... ei mulle kuka vaan kelpaa;) kirjota ihmeessä! :)

Anonyymi kirjoitti...

en mennykään vielä nukkuun, oon jo vähän aikaa tässä nuokkunu, näköjään sä kans viel ainakin ylhäällä :), sulla tapanakin valvoo myöhään? metsästelet miehiä netistä? ;D

t.hedekukka

Minttu kirjoitti...

hedekukka: Joo, oon kyl yöeläjä. Yöllähän se elämä vasta alkaa! ;) En mä nyt ollu miehii metsästämäs, eikai sulla vaan oo semmonen kuva et mul ois miehet mieles vähän koko ajan ;));) hehhhe.. Oon mä kyl netistäki joskus miesseuraa löytäny, ei sillä ;D

Anonyymi kirjoitti...

joo ei tietenkää oo sellanen kuva :P heh, nii saattaahan sitä netistäkin seuraa löytää vaikka millaista ;) ite en kauhee yöeläjä oo, varsinkaan silloin jos väsyttää :D eikös näissä blogeissa voi laittaa että ei näy nämä viestit heti kaikille, että voi laittaa että blogin pitäjä itse ensin tarkastaa viestit ennenkun päästää kaikkien luettavaks?...
mulla vaan tuhmat mielessä, heh :P

t. hedekukka

Minttu kirjoitti...

hedekukka: Hah:D Voihan ne asetukset niinkin laittaa mut mä kestän kyl kaikki kommentit et annan niitten tulla suoraan näkyville:)

Anonyymi kirjoitti...

Juu no en sitä tarkottanukaan :P
lähinnä vaan että jos sulle jotain tietoo haluis paljastaa mitä ei haluis kuitenkaa kaikkien näkevän ;)

-hedekukka

Anonyymi kirjoitti...

Mahdat olla melko lihava tyttö kun kokoajan oot laihiksella. Ja haluisit sanoo työkavereilles et oot seksikkäämpi ku ne. Hey hommaa ne kymmenet liikakilot pois ennenkuin tommosta paskaa jauhat et oot kuuma

Minttu kirjoitti...

anonyymi: hahhah, kateus oikeen paistaa tost kommentistas! mä oon kuuma ja vitusti seksikkäämpi ku ne, sad (for u) but true;)

Anonyymi kirjoitti...

No kerroppa miks oot laihiksella, jos sulla ei oo mitää laihdutettavaa?