perjantai 18. kesäkuuta 2010

Anonyms, Plz Grow Up

Sainpas tässä kyl vähän aikaa sit naureskella oikeen kunnolla. Syy: naurettavan lapselliset kommentit joita jotkut anonyymit on blogiini menny kirjottelemaan. Siis voi elämä... hahhah! Väitetään tyyliin etten tietäis mikä on genre ja sit tullaan oikeen pätemään jollain ihme sivistyssanoilla joita nyt osaa tyyliin vaan jotkut ylisivistyneet ja rumat nörtit joilla ei ole muuta elämää kun lukea tietosanakirjoja. :D:D:D Tiedoks vaan, mulla ON sitä muuta elämää. Sen ootte varmaan blogiani lukemalla huomanneetkin. Ymmärrän jos joku on kateellinen, mut ei sit auta tänne itkeen, ku vittu lookki kuntoon ja miesten perään niinkun KUNNON NAISET!

Olin kyl ihan että "EI VITTU:D" kun luin niit kommenttei. Mä kirjotan sillei ettei mun henkilöllisyyttä tiedetä, eli saan kirjottaa ihan miten haluun kuulkaas! ;) Ja turha tulla mussuttaa, hahhah, nauran vaan tääl ihanan kylmän lonksun ääres. Mähän en tommosista lannistu, tiedän kyl avuni;) Ja et oon muka "lortto" :D ...no niin oonki! ;) Että se siitä, et nyt voitte kasvaa sit aikuisiks.<3

Töissä menee mukavasti. Mä oon päättäny et nyt se pomo isketään ja sillä vittu selvä. Oon tottunu saamaan mitä haluun! Banaanikeino on jo käytetty mut se josta kerroin, ei tod oo vika kerta kun pomo näkee meitsin lipomassa mehukasta hedelmää! ;) (tuhma minä, hyi mua! ;)) Kun tää mimmi alkaa tositoimiin niin alkaa tod tapahtuu. Sellanen on must niin huoh, et eka vaan uhotaan mut ei pistetä sit mitään täytäntöön. Jos mä sanon et isken pomoni, niin mähän isken.

Tänään mul oli vuorossa keino "hanskanpudotus". Tää on must kans sillei tosi psykologinen (tajuun kyl tällasestki), et kun hanskojen tiskiin lyöminenhän tarkottaa sillei luovuttamista, niin tässä mä oikeen pudotettuani ne, NOSTAN ne takas, eli se kertoo etten mä luovuta. No mut, kerron miten tein sen;)

Eli, taukohuoneessa on minä, pomo, teollisuusbitch ja HeVikotka (pari vikaa on ihan kauheita, hahhha;DD). Pomo seisoo (siis huom. "pomo", ei "pomolla", VIELÄ;))ottamas kahvii, ja mä huomaan tilaisuuteni koittaneen. Ovelan viattomasti mä nousen tuolilta ja kävelen pomon eteen ja "hups!" mun hanskat putoo lattialle. No, mähän sit meen siihen pomon eteen sillei kyykkyyn "nostamaan niitä" ;) ja just ku oon sillei (no siis tajutte kyl, just sen näkönen et krhm.. voisin vähän "soittaa huiluu" hihi;)) niin katon ylöspäin sillei "viattomasti" huulet vähän törröllään. Ei vittu se sytty. Mä niin tiedän et se sytty. Sit vaan nousen ylös ja peppuani kiusottelevasti heilutellen katoon käytävään. Tais kyl teollisuusbitch ja HeVikotka kattoo aika pahasti, hahhha! ;)

Tost oon kyl tyytyväinen! Oon aika piruilija-bitchie vaik ite sanonki.. ;) Mulle saa myös ehottaa keinoi pomon iskemiseks mut en kyl lupaa toteuttaa kaikkii;) en nyt sentään niin horatsu oo (enpä;))!

Oon täs myös käyny vähän kahvil Sarkun ja Jossun kaa. En yleensä oikeen jaksa kirjottaa niist ku nää miesjutut on kiinnostavampii. Ja niist on kivempi paljastella juttui! Huomenna taas Mr Money! Siit on kyl muodostumassa mulle joku vitun lauantaipano tai jotain:D hahhah, no eikös lauantai ookkin karkkipäivä! Ja mulle karkki on sama kun kuuma mies. Molempii on kiva vähän lipoo... ;) okei nyt menee taas kinkyks... perus minä! ;) kunnon tuhmis.. hihi!

Nyt vois kyl mennä lenkille polttaa vähän kaloreita! Että moro!

Myyntipäällikköjen kolikkopötkylät mielessä (hahhah, joojoo oonpa taas funny),

Minttu

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

se koira älähtää johon kalikka kalahtaa kato..

hyi oot kyl niin ällö horo ettei toista:D mut viihdyttävä tää sun blogis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei siinä.

Anonyymi kirjoitti...

tääon heletin huippua lukee huoran elämää!=DDDDD

Minttu kirjoitti...

anonyymi: mikä vitun koira... ooks vähän vajaa tai jtn?! ja horo... niin oonki! ;)

anonyymi: tääon heletin huippua lukee kateellisen luuserin kommenttii! =DDDDD

Anonyymi kirjoitti...

Rajoittuuko musiikkimakusi vain yhteen genreen?
- Mikä vitun genre?

kopsin tosta sun kysymyksiinvastailupostista. tästähän ei saa kuvaa ettet tiedä mikä on genre, köh....

eli joko oot tyhmä tai vaan esität semmosta :D muuten kyl ihana blogi, näitä juttuja on kiva lukee ♥

Anonyymi kirjoitti...

Miks sä oletat hyvä ihmine et kaikki o sul kateellisii? siis se on hyvä jos oot tyytyväine elämätyyliis,mut en usko et ne ihmiset sun töis o sul kateellisii. vaikuttaa et käännät kaike kritiiki kateudeks ja jätät asia siksee. siin voi lopulta käydä nii et ku oot 40 ni oot vitu sekasi.

oon nyt lukenu tätä sun blogiis ja iha jees käy tää salkkareist mut huoh aina ku vihjaat jotaa tai laitat jonku kielikuvan ni laitat sen perää ;)) ja sen jälkee tyylii selität mitä vihjasit. tulee vaa semmone jooo no vittu kyl mä ymmärsin. muute iha jesh viihdet.