keskiviikko 9. kesäkuuta 2010

Treffejä treffejä

Ohoh... Siitähän on jo pari päivää kun viimeks annoin kuulua ittestäni. Mutta nyt lonksun (ja blogin) ääreen! ;)

Se viimekertanen teksti... ;D Luin sen uudestaan ja siis voi elämä mitä oon menny kirjottelemaan... ;) Olin kyl aika kuumissa jälkifiilingeissä! perus minä;) Oon muuten tekstaillu sen kanssa. Tästä tulee vakihoito, sen voin kertoo! Alan kutsua sitä täällä nimellä Mr Money, sehän ei selvästi mikään köyhä ollu. Ja tuhmaa tekstaria on kyllä lennelly puolin ja toisin! Ei olla vielä nähty again, mut viikonloppuna taas.. nyt pitää kyllä valita asu tarkkaan... ;)

Mutta ne treffit ei suinkaan ole mun seuraavat. Otin nimittäin itteäni niskasta kiinni ja soitin Opiskelijapojalle (joka ei vieläkään ollu vastannu mun viestiin!?). Mähän en nimittäin jätä asioita noin vaan enkä tod luovuta helpolla! (vaikka Mr Money onkin kuvioissa. Hyvä olla monta varalla... ;D)

Laitoin tietysti tuntemattomalle ja sit soitin. Noh, sehän tietty vastas ja olin silleen "Moi, MINTTU täällä, muistaks?;)". Se oli vähän aikaa hiljaa, heh, tais poju hämmentyä. Kysyin siltä et miksei se ollu vastannu mun viestiin, ja arvatkaa mitä! Se ei ees ollu saanu mun viestiä! Ja mä luulin että se ujouttaan jätti vastaamatta, mut ei. Se sano ettei mitään viestiä ollu tullu. Siis voi vitun liittymä! Ne taas kunnolla sekoillu siel, voi elämä. No eihän siinä, meitsi vaihto liittymää. Mähän en semmosille maksa jotka ei ees viestejä osaa toimittaa perille!

Sit ehdotin treffejä perjantaiks. Eka se oli et sen pitää lukee johonki mut sit vähän taivuttelin sitä.. ;) Pyysin sitä meille, mut se halus tavata kaupungilla. Mihinköhän se mut vie..? ;) Kiva ku ei niinku yhtään nyt tiiä et mitä pistää päälle! Jotain hienompaa vai sit jotain räväkkää? ;) Mut alusvaatteet oon jo päättäny (sexyä sexyä...). Aion nimittäin saada sen meille. Tai vaihtoehtosesti katsastaa sen opiskelijaboksin (ja opiskelijaBOKSERIT! ;) just joo, oonpa hauska! :D). Tapaan sen siis perjantaina. Ja tuttuun tapaan raportoin sit tänne! ;)

Myös Sarkku ja Jossu sai tietty kuulla mun viikonloppupanosta. Treffasin niitä eilen. Ei nyt siis millään pahalla (nehän on mun parhaita kavereita) mut siis musta vähän tuntu et ne olis vähän kateellisia. Sarkku ainakin, sen seksielämä ei oo niin hirveen vilkasta... Mut ihan turha olla kade. Saahan sinkkuna tehä mitä haluu! ;) Ja mähän teen! ;)

Pomo on ollu pari päivää poissa töistä. Ei oo ollu niinku mitään motivaatiota. Onneks ei tarvikkaan näytellä siellä niin ahkeraa ku se ei oo tarkistamassa miten sen pikku orja piippailee ostoksia. Pari kunnon kotkaa on kyllä tarkkaillu senkin puolesta. Tai no, "tarkkailla" ei oo kyl oikee sana. "Kyylätä" on parempi. Keskittyis omaan työhönsä!

Mut enää huominen töitä ja sit viikonloppu vapaata (siis parit treffit, hehe;) et ei siinä lomailla ehi!)

Viikonloppua odottaen ja alusasuja valkkaillen,

Minttu

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vittu oot nolo:D pissis oikee

Minttu kirjoitti...

anonyymi: kuulostatpas kateelliselta. ilmeisesti vituttaa kun mulla toimii tää seksielämä! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Sääli kertoa, mut ei maailma pyöri sun ympärillä, vituttaako ? :--(

Anonyymi kirjoitti...

HAahahahah, perus "en oo saanu mitää viestiä" :D Se ei vaa halunnu nähä sua uudestaa x)