lauantai 12. kesäkuuta 2010

Mr Money, I'm Waiting For You

Viime hetken päivitykset ennen Mr Moneyn saapumista! Se tulee ihan just (puol kymmenen, eli myöhään, eli... lupa käydä suoraan asiaan! Ei mitään romantiikkapaskaa vaan heti hommat käyntiin;)) kiva tietää et se, todellinen MIES, on tosiaan tulossa. Kaikistahan ei sellasta rohkeutta löydy (kts. edellinen postaus)!

Noh, oon kyl valmistaunu. Aion nimittäin yllättää Mr Moneyn. Aattelin ensin oottaa sitä alasti, mut sit pienen pohdinnan jälkeen päädyin kuitenkiin tosi piukkiin mustiin stringeihin ja saman sarjan push uppeihin. Mut ei mitään muuta! Tää tyttö osaa säväyttää... ;)

Mul on kaks suunnitelmaa et miten otan sen vastaan. Pitää päättää ennen puolta mitä näistä käytän:

A) Jätän oven raolleen ja meen sängylle (sillei no, suoraan sanottuna aika "horoon" asentoon, hehhe;D mitä sitä turhaan kaunistelemaan!) makaamaan valmiiks. Sit annan sen löytää mut... ;) Tai jos se soittaa ovikelloa eikä tajuu et se ovi on raollaan niin huudan jotenkin et "Sisään...!;)" tai jotain, mitä nyt keksin. (_sisään_hän mä sen haluankin, hehhhe;) huomaa et oon jo aika tuhmalla päällä). Sit kun se tulee makkariin niin ehkä jotain "I've been waiting for you..;)" Mut en kyl oo varma onks toi huono jos sanoo englanniks. Ehkä sittenkin tyyliin "Moi, oonki täs ootellu sua...;)" Kattoo nyt mitä tää tyttö saa päähänsä! Mun tapaukses se voi kyl olla mitä vaan!;)

B) Kun ovikello soi, meen avaamaan (ja toivon ettei oo naapureita rappukäytävässä;)hehe) ja sit sidon sen silmät ja vien sisälle, suoraan makkariin ja pistän sen käsiraudoilla kiinni mun sänkyyn (eikai kukaan vaan erehtyny luulemaan etten omistais semmosia?! No ihan tiedoks vaan, kyllä omistan ja pinkeillä karvoilla of course! ;) Voin mä ruoskankin kaivaa tarvittaessa esiin! Osaan olla aika domina! ;))

Saa nähdä kumpaan päädyn... ;) (Tai eihän sitä tiiä vaikka se olis keksiny jotain.. ;) esim. et se tulis vaik ikkunasta ym..;)okei, mulla taitaa olla VÄHÄN villi mielikuvitus... perus minä;))

Tästä tulee kyl tuhma ilta... :) Oon kyl aikas kuumis fiiliksis. Otan yhen rohkasulonksun (ihan kun sellasta tarvitsisin! ;)) ja katon viel et on meikit kunnos (miks muuten naiset aina tsekkaa ennen seksii et esim huularit on hyvin - nehän sotkeentuu kuitenkin! ;)).

Kuumissa tunnelmissa,

Minttu

ps. Tulipas taas tuhma postaus;) No, kaikkihan lukee omalla vastuulla! ;) hihi! ;)

Ei kommentteja: