keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Not so good girl... ;)

Hello! PS: Panin (hihih, tuhmis!) muuten merkille et sain viime postauksestani (eli mun pikku kuntosalikinkyilystä) aikas paljon ihailevaa palautetta, mut pari negatiivisempaakin kommaa. Oon kyl etukäteen jo valmistautunu kateellisiin anonyymeihin, koska kokeneena sekstailijana tiedän milt kokemattomist tuntuu! Sikspä aattelinkin et voisin vähän opastaa ja tehä joskus semmosen postauksen mis esittelen suihinottotyylei ja tekniikoita, ja annan hyvii neuvoi. Mut parhaita kikkojani en kyl paljasta! ;) Oon joskus ihan seksivinkkikirjaaki miettiny, mut en oo sit jaksanu.

Mut siis HUOH. Vähän on ollu stressaava päivä! Vastiksii vastiksii! HeVikotka on kyl oikeesti vitun harakka! Ei vittu! Olin aamulla työpaikan edes röökillä. No täähän sit jostain siihen pamahtaa valittaan et ei saa työasu päällä polttaa eikä työajal. Mähän sit vaan et "Hoida kuule omat asias!" ja puhalsin savuu sen naamalle sillei vittumaisen coolisti. ;) Huom oon suorapuheinen! Mun työaika ei vittu ollu ees melkein alkanu, tai oli jotain vitun pari minsaa sitten, mut leipäosastolutka oli kassalla ja halusinpa aamun kunniaks vähän vittuilla sille! Mennä "viattomasti" vähän myöhäs! ;) HeVikotka siin vaan sit jotain mutis mut ignoorasin sen ihan täysin hyräilin Jonnan "Paljon tarjolla" -biisii sillei vittumaisesti ihan kun en olis sitä huomannu! Hihi! Aikas narttie oon! ;)

Aattelin sit siitä ämmäst loppupäiväks pääseväni eroon kun menin kassalle, mut vittu ei. Täähän oli sit menny valittaan musta POMOLLE! Olin ihan et "grr" kun kuulin et on taas pikku puhuttelu eessä! Se vitun noita-akka oli siinä ovella ja katto mua oikein sillei voitonriemusesti. No mähän päätin et sille en hävii, katoin sitä sille "so what" -ilmeellä, avasin paidan ylänapin ja rämpsäytin vähän stringejäni niin et se lutkis varmasti näki. Sit naurahdin oikein sillei itsevarmasti ja astuin sisään mun fantasioiden ihmemaahan (eli pomon työhuoneeseen)! ;)

Siel sit sain kuulla mitä HeVikotka oli menny tekemään: elämänsä mokan! Se narttu ämmä oli vittu kirjottanu oikein listan mun "virheistä"! Vittu niit oli vaan jotain A4 täynnä. Vittu jos mä tekisin listan sen epäkohdist niin siit tulis vittu varmaan kunnon romaani (ruma, ruma, ruma, ruma, ruma, ruma...jne;))!! Se oli valittanu muun muas tällasista asioista:

-Röökillä käynti työajal työvaatteet päällä. (No voi elämä, ei vittu kuulu sille! Käyhän se itekin paskalla työajalla ja työasu päällä! Se on kyl ällömpää! Ja sitä paitsi, miten se kuvittelee et kestäsin sitä (Hevikotkaa) all day ilman hermosavui!?)

-Purkan syöminen kassalla. (No vittu on sen asia?! Sitä paitsi sais ite syödä purkkaa, niin ois vähän freshimpi, ei heti asiakkaat kaikkois! Ton sanoin pomollekki, hihi!)

-Meikkaaminen kassalla. (En kuulemma voi meikata siinä välis kun ei oo just asiakasta. Ja miksköhän en?! Haluun näyttää täydelliseltä jos tulee vaik jotain uroksii hakee bissee ym! ;) Taitaa HeVikotkis olla vaan kateellinen kun sen naamaa ei ees meikil saa siedettäväks!)

-Kynsien lakkaaminen kassalla. (kts. edellinen! Ei vittu...)

-Se kun huusin sille kerran et "Saatanan hullu" kun se raivotautinen ämmä meinas ajella mun yli rullakolla! (Hah, kävelin tahallaan hitaasti sen edessä kun tiesin et sil oli kiire! ;) Pikku piruilija! ;))

-Se kun leikkasin kerran sen työvuoroja irti työvuorolistasta. (Ups... ;) Se oli "vahinko"... ;))

-Suihkutan kuulemma liikaa hiuslakkaa pukkarissa. (Anteeks vaan bitch, saan kuules omaa lakkaani suihkuttaa missä vaan ja miten paljon haluun! Aattelinki et ens kerralla meen oikeen sen lähelle (hyi) ja suihkutan sitä lakkaa ihan vitusti vaik ei ees tarttis, ja välillä "menetän hallinnan" ja suihkutan "erehdykses" sitä kohti! Haha! ;))

-Liian paljastava työasu. (No vittu samanlaist asuahan me käytetään! Mä nyt vaan osaan asetella sen vähän (ai "vähän"? ;D) seksymmin kun se keski-ikänen kurppa! ;))

-Yleinen mulkoilu ja "epäkunnioittava" puhetyyli. (Tunnustan! ;) Oon guilty! ;) Haha!)

Siinä muutamii... Ei vittu oikeesti, onks se ämmä tosissaan... :D Mut The Boss oli kyl ihanan ankara...;) Pitää kuulemma kiinnittää noihin huomioo ja "olla kunnolla". Mmh, mähän oonki! Kiltti tyttö (oonpa joo varmaan!) ;) Olin ihan kikseis kun vihdoin pois pääsin (tai no, oisin kyl voinu pidemmäkski aikaa jäädä)! ;)

Mä kyl sit aikas hyvin HeVikotkalle sen vittuilun kostinki! Se idiootti erehty mun kassalle ostaan ruuan lisäks jotain vitun siteitä. No, mähän sit oikein kuuluvasti huusin et "Olikohan nää sun vaipat ihan oikeet kokoo? Kun sullahan on sen verran runsas vuoto, kato ettei tuu työhousujen läpi!" Hahhhah!! ;DDD Siitäs sai, vitun lehmä! ;) Mulle ei ilman kostoo tuu kukaan urputtaa! Oon mä semmonen tiikeri! Et kannattaa varoo! ;) Vähän se kyl tais suuttuu! Sit viel pudotin sen kuitin tahallani lattialle. Vittu osaan kyl olla vittumainen! ;)

Huomasin muuten yhen mun laihiksen kannalt tosi hyvän jutun: Atrian pizzois on nykyään "peruspohjassa kuitulisä". Kuitu on tosi terveellist eli sitä pyrin syömään, nimittäin ku on laihiksel ni se on kyl tosi tarkkaa mitä suuhunsa pistää! Niit pizzoi sit ostin kunnon pinon kotiin, ja koska HeVikotka jäi viel kassalle ku pääsin, niin niitten pizzojen lisäks ostin viel viis pakettia kortsuja! Asetin ne siihe hihnalle oikein sillei painokkaasti ja samal sitä oikein merkitsevästi! HeVikotka sai oikein nähä et mul on tota seksielämää! ;)

Mut sit kotona kävi kunnon vastis. Mul oli vittu alkanu menkat! Aina kun mul on menkat, oon ihan vitun äkänen. Suutuin heti ihan vitusti! Ja miehille tiedoks: menkkojen aikaan naisil on oikeus kiukutella ja olla vittumaisii! Ja myös syödä suklaata. Lähin heti ostaan kunnolla Fazerin sinistä ja tietty Maraboun MINTTUkrokanttii (haha)! Ja tähän väliin ihan tiedoks. Turha vittu tulla sanoon et en vois syödä suklaata kun oon laihiksella! Koska se lähtee kuukautisvuodon mukana. Tiedoks vaan.

Nyt oon kyl vitun vihanen. Mut mitä välii, mul on oikeus! Dimitriikään en voi käytellä, et nyt täs Cosmoo luen ja syön suklaata. Mut kiva kun ei oo mitään menkkaruokaa, vaan pelkästään jotain laihissafkaa eli niitä fucking pizzoja. Mist oisin voinu tietää et ne just nyt alkaa?? Vtu...

Päätin muuten et nyt kyl Sarkun kans selvetetään kumpi on parempi. Sille en vittu hävii ja oon tod edelleen vihanen siit sen bitcheilystä mun syndejen aikaan! Siks päätinki et me pidetään kilpailu. Eli et kumpi saa enemmän munaa illan aikana. Vittu mä oon niin winner!! Laitoin sille kyl aiheesta tekstarin mut eipäs oo neiti vastannu... ;) Taitaa vähän pelottaa! ;)

Vittu bye bye,

Minttu

33 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

´Nyt on pakko kysyy neuvoo, et miten saat aina iskettyy kaikki miehet? :o

Jeesus Vapahtaja kirjoitti...

Jos tämän blogin kirjoittaja on oikeasti 25-vuotias daamin niin minä olen Jeesus Nasaretilainen.
Vittu mikä trolli koko juttu!

Anonyymi kirjoitti...

Jos sie vittu luulet oikeasti että kaupan roiske läpät (tarkoitan pizzaa ku oot aika dummie) laihduttaa niin oot varmana joku 200kg pallero. Kyl aika varmana "minttu" on vanha äijän käppyrä joka toivoo olevansa nainen. Hanki oikea elämä

Anonyymi kirjoitti...

En kyl ihan kans usko tarinoiden todenperäisyyteen. Toki meitä on moneen junaan, mutta yleensä nää teinihoratsut on todellakin niitä teinejä eikä reilusti yli 20v. Mitäs Minttu meinaat sit tehdä ku oot rupsahtanu eikä kukaan huoli sua enää?

Anonyymi kirjoitti...

mitä ihmettä te ihmiset haukutte? täähän on loistavaa viihdettä!!

Anonyymi kirjoitti...

Huomasin muuten yhen mun laihiksen kannalt tosi hyvän jutun: Atrian pizzois on nykyään "peruspohjassa kuitulisä". Kuitu on tosi terveellist eli sitä pyrin syömään, nimittäin ku on laihiksel ni se on kyl tosi tarkkaa mitä suuhunsa pistää! Niit pizzoi sit ostin kunnon pinon kotiin, ja koska HeVikotka jäi viel kassalle ku pääsin, niin niitten pizzojen lisäks ostin viel viis pakettia kortsuja! Asetin ne siihe hihnalle oikein sillei painokkaasti ja samal sitä oikein merkitsevästi! HeVikotka sai oikein nähä et mul on tota seksielämää! ;)

Mut sit kotona kävi kunnon vastis. Mul oli vittu alkanu menkat! Aina kun mul on menkat, oon ihan vitun äkänen. Suutuin heti ihan vitusti! Ja miehille tiedoks: menkkojen aikaan naisil on oikeus kiukutella ja olla vittumaisii! Ja myös syödä suklaata. Lähin heti ostaan kunnolla Fazerin sinistä ja tietty Maraboun MINTTUkrokanttii (haha)! Ja tähän väliin ihan tiedoks. Turha vittu tulla sanoon et en vois syödä suklaata kun oon laihiksella! Koska se lähtee kuukautisvuodon mukana. Tiedoks vaan.

HAHAHHAH AHAHHAAH AHAHAHHAHAHAHHAHAH HAHAHAH HAHAHAH AHHAHAHA HAHHAHA HAHAHA HA JA HEHEH HEHEHEHEHH EHEHEHEHEHHHEHEHEHEHHEH EHEHHEHEH HEH ..toimisikin noin T: lääkäri. Mainiota viihdettä, suosittelen kaikille=D

Anonyymi kirjoitti...

En muista millon oisin lukenu jotain näin hauskaa :o

Anonyymi kirjoitti...

http://www.facebook.com/profile.php?id=668011237#!/pages/Minttuelamaa/142175705801081?v=wall

Anonyymi kirjoitti...

Ja jos tämä "Minttu" olisi oikeasti tällainen typerä ja persereikäinen lortto, olisi hän lentänyt jos komeassa kaaressa ulos työpaikaltaan ja tälläkin hetkellä koettaisi turhaan kaupata hyvin kynnettyä, siemennettyä ja tautien ja loisten täyttämää vakoaan jokaiselle vastaantulijalle - ja turhaan.

Minttu kirjoitti...

anonyymi: no, lähinnä kysymys on siitä et oon niin hyvännäkönen, ja osaan todellakin flirttii. mussa taitaa myös olla jotain sellast yleist vetovoimaa mikä puree miehiin! osaan kans meikata ja pukeutuu seksysti. Oon tosi spontsu ja meen avoimesti tutustuu mielenkiintosiin miehiin. ;) laaja kysymys kyl, en jaksa listaa kaikkee! hih, turha sitä on vähätellä, oon kyl vaan ihan vitun jumalainen!

jeesus vapahtaja: ai eiks se oo kuollu?? ;D

anonyymi: huoh jos et tienny niin kuitu on vitun terveellist et luepas kunnolla toi teksti ja tuu sit vast valittaa! dummie! haha! niin vittu oot!

anonyymi: kuule en jaksa tommosii miettii. mä vittu ELÄN enkä murehdi jotain vitun tulevaisuutta! ja sitä paitsi, mist päättelet ettei mua kukaan huolis?? ;) veikkaanpa et oot ite ihan vitun epätoivonen etkä saa ketään! haha!

anonyymi: hih ja täst saa hyvii neuvoi;)

anonyymi: jos et tota tienny niin tuskin mikään lääkie oot! ;) luuleks et uskon kaiken??

anonyymi: oliks toi kohteliaisuus?? jos oli niin thx mut jos ei niin haista vittu! friend/bitch

anonyymi: kuka tuhmie... ;) apua, oon koht joku julkkis! ;) en tienny (enpä!) et oon näin suosittu!! ;)

anonyymi: oon kuules pomon suosikki ja ihan syystäkin! ja lortto... niin oonki! ;)

Anonyymi kirjoitti...

todellaki teet sellasen postauksen mis opetat kaikkia seksijuttuja ;)

Anonyymi kirjoitti...

"Lähin heti ostaan kunnolla Fazerin sinistä ja tietty Maraboun MINTTUkrokanttii (haha)! Ja tähän väliin ihan tiedoks. Turha vittu tulla sanoon et en vois syödä suklaata kun oon laihiksella! Koska se lähtee kuukautisvuodon mukana. Tiedoks vaan."

:DDDDDDDDDDD Joo suklaan kalorit imeytyy vatsalaukustas kohtuu ja sekottuu kuukautisvuotoo ja lähtee sitten pois.. jooo näinhän se......

Anonyymi kirjoitti...

Tee joskus postaus tänne sexyist meikeist ja vaatteist? ;OO ois tosi kiva tietää millasii käytät <3<3

NAURAA SULLE KOVASTI kirjoitti...

"katoin sitä sille "so what" -ilmeellä, avasin paidan ylänapin ja rämpsäytin vähän stringejäni niin et se lutkis varmasti näki. "


Kröhöm
Eli siis
katsoit sitä mielestäsi "so what" ilmeellä ja se "hevikotka", joka luultavasti on älyttömän kaunis nuori nainen, jolle olet kateellinen, nauroi sulle päin naamaa koska näytit siinä "so what" ilmeessä ihan vitun typerältä. Vedit poolokaulustasi vähän ylemmäs ja rämpsäytit mummokalsareitasi houkuttelevasti.


Näinhän se menikin?
Olet 11 vuotias pissis joka on niin vitun typerä luullakseen, että suklaa tulee menkkojen aikana ulos? :DDDDDDDDDDD
SALLI MUN NAURAA MINTTU = 11 vuotias pissis

Anonyymi kirjoitti...

"Turha vittu tulla sanoon et en vois syödä suklaata kun oon laihiksella! Koska se lähtee kuukautisvuodon mukana. Tiedoks vaan."

noniin, tämä paljastikin kyseisen kirjoittajan FEIKIKSI.
ammattilaisvinkki: jos haluat provota, niin tee jutuistasi ees vähän uskottavampia, liika on kato liikaa vitun kapinen lutka

Anonyymi kirjoitti...

Hmp, ennen tätä olit 3/5 trolli, mut yritit likka ja paljastuit 0/5 Trollololololing is a art.

Anonyymi kirjoitti...

"anonyymi: kuule en jaksa tommosii miettii. mä vittu ELÄN enkä murehdi jotain vitun tulevaisuutta! ja sitä paitsi, mist päättelet ettei mua kukaan huolis?? ;) veikkaanpa et oot ite ihan vitun epätoivonen etkä saa ketään! haha!"

No se on toki hyvä että elät ja et murehdi. Good for you! Kyl sitä vaan jokainen aikanaan rupsahtaa, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Ja en ole kyl yhtään epätoivonen. ;) Mä oon jo napannu sen parhaan miehen maan päältä enkä kaipaa muita.

Anonyymi kirjoitti...

Valitettavasti mä en voi pitää tällasta fantasiakirjoittelua edes hauskana. Satiiri on taito laji. Valitettavasti se ei luonnistu kaikilta ja näitä tusinakirjoittelijoita on nykyään netti pullollaan.

Anonyymi kirjoitti...

anonyymi: jos et tota tienny niin tuskin mikään lääkie oot! ;) luuleks et uskon kaiken??

Pitäisiköhän sun vähän googlata?=D ja samalla googlaa sukupuolitaudit ja mitä suihkusiihen auttaa=D

Lääkkis

Anonyymi kirjoitti...

kortsut on hyvä ostos! ainoa järkevä teko mitä oot koskaan tehnyt! ei helvetti jos sunkaltaiset läpimädät paskat lisääntyisi!

Anonyymi kirjoitti...

ei helvetti, ei kyllä tosta ämmästä uskois etttä hän on muka 25. niin no, onneksi kukaan ei uskokaan ;)
voi voi näitä pieniä tyttöjä suurine kuvitelmineen.

p.s. suklaa tulee ulos kuukautisvuotona? ANTEEKS?!! :DD:D taitaa olla pimulla aivot hukassa

Kukkahattu kirjoitti...

"Minttu" ei ole kertaakan, ainakaan lukemissani kommenttiketjuissa, vastannut olevansa aito henkilö ja tapahtumien olevan totta, vaikka lukijat on alusta saakka epäilleet koko homman olevan kusetusta ja hauska harlekiinitarina.

Jos tarinat ei olisi menneet niin överiksi, että kenenkään on mahdoton uskoa kirjoittajan olevan oikea henkilö joka sekoilee helsingin yössä, niin blogin seuraaminen olisi saattanut olla ihan mukavaakin. Niin kuin joku kommentoikin: satiiri on taitolaji.

Taitoa ei tietenkään voi edellyttää skootteri-ikäisiltä cosmopolitan-sinkkuelämää-ihqu-tytöitä, jotka ovat keksineet hauskan harrastuksen: fantasiablogin kirjoittamisen ;)

Toivottavasti kirjoittaja ei oikeasti usko mihinkään omiin kirjoituksiinsa, tai sitten on syytä olla huolisssaan...

Anonyymi kirjoitti...

Blogi vaikuttaa kovasti miehen kirjottamalta, sillä todennäköisesti Mintun libidolla varustettu nainen käyttäis e-pillereitä ja niiden kanssa kuukautisten alku on aika hyvin tiedossa.

Anonyymi kirjoitti...

"Blogi vaikuttaa kovasti miehen kirjottamalta, sillä todennäköisesti Mintun libidolla varustettu nainen käyttäis e-pillereitä ja niiden kanssa kuukautisten alku on aika hyvin tiedossa."

Kaikille ei sovi e-pillerit. Ei sillä että näitä blogin juttuja aitoina pitäisin, mutta vaikka jollain olisikin yhtä vilkas seksielämä kuin tällä "Mintulla", niin ei hän välttämättä käytä pillereitä. Kaikki eivät voi tai halua sekoittaa kroppaansa ylimääräisillä hormoneilla.

Emoteini kirjoitti...

Nohei mut jos kato painoo lähtee, ku tulee verta nii kai sillo saa vastapainoks syydä suklaata :O
Minttu on ihana <3
Minttu on kova, ku tollasille nipoille antaa omaa lääkettään ♥

Minttu millasesta musasta tykkäät? :) Tykkääks hiphopista?

Anonyymi kirjoitti...

Mintun jutut on kirjoitettu niin selkeän korostetun bimbosti, vähän Krisse Salminen-tyyliin, että ei voi kuin hämmästellä että joku ottaa nää jutut todesta ja vielä kommentoi niitä siltä pohjalta. Vähän pelottava ajatus sinänsä, että joku hetkeäkään edes epäilee näiden olevan totta. Totaalibimboja siis on kuin onkin olemassa, mutta ne löytyy ennemminkin lukijakunnasta.
Viihdettähän tää on alusta loppuun asti ja sellaiseksi tarkoitettukin. Mä ainakin oon nauranu vedet silmissä moneen otteeseen.
-Kerpele

Anonyymi kirjoitti...

"Kaikille ei sovi e-pillerit. Ei sillä että näitä blogin juttuja aitoina pitäisin, mutta vaikka jollain olisikin yhtä vilkas seksielämä kuin tällä "Mintulla", niin ei hän välttämättä käytä pillereitä. Kaikki eivät voi tai halua sekoittaa kroppaansa ylimääräisillä hormoneilla."

Totta, ettei sovi, mutta jos ei sovi, niin muita toimivia ehkäisykeinoja löytyy. Ilmeisesti Mintulla on siis kuparikierrukka.

Mitä tulee hormoneilla elimistönsä sekoittamiseen, niin huomauttaisin, että jos noudattaa turvaohjeita (ei tupakoi tai käytä yli 40-vuotiaana pillereitä), niin e-pillerit vähentävät sairastavuutta.

Anonyymi kirjoitti...

"mitä ihmettä te ihmiset haukutte? täähän on loistavaa viihdettä!!"

todellaki ! :DD en malta oottaa seuraavaa postausta :D

Minttu kirjoitti...

anonyymi: en harrasta enää semmosii. seksi on so out. sorry.

anonyymi: voi vittu, hyvä jos ees sen tajuut!

anonyymi: kiitti vinkist! esim. fiorella on yks mun lempparikaupoist! hihi oon tämmönen himoshoppaaja. ;) mut seksyy seksyy! teen joku kerta postauksen! ;)


nauran sulle, vitun anonyymi: hah, ai et hevikotka kaunis? ei vittu! taidat ite olla se!! ja kuule ihan oli stringit mulla jalassa, eikä meil oo työasuna mitään vitun poolopaitoi. huoh, miten lapsellinen kommentti. jospa aikuistuisit vähän ja tulisit sit vasta kertoo paskan mielipitees, horttie.

anonyymi: huoh, arvasin et kaikki tulee valittaa tosta suklaajutust! menkkojen aikana saan kuule syödä miten haluun, ja ei tarvii suuttuu jos et tota tienny, ootpahan nyt ainakin vähän viisaampi! Huoh mitä paskaa oli toikin kommenttis, vaikka paljastella voin kyllä jos tarve tulee! ;)

anonyymi: mitä selität?!

anonyymi: taitais se sunkin miehes viihtyy vieraissa jos mut näkis! vaik en kyl enää harrasta sekstailujuttuja, mut voin mä sen silti iskee! ;) et ei kannattais ärsyttää mua!

anonyymi: se on vittu SAFIIRI! :D:D ei vitun urpo, opettele kirjottaan

anonyymi: googlaa vittu ite! oon todennäkösesti kuule aikas paljon kokeneempi ku sä et älä mulle rupee, lutky

anonyymi: kyl säki viel joskus pääset panee, ehkä

anonyymi: käyppä kuule vaikka ihan lääkärilt kysymäs, ihme ku ei ihmiset tiiä yksinkertasii asioit. aika huolestuttavaa

kukkahattu: kiva romaani. vie vaiks johonkin kustantajalle niin voit saada rahaa ja sitä kautta elämän, huoh

anonyymi: e-pilsut kuule lihottaa ja oon tarkka linjoistani!

anonyymi: kts ylempi!

emoteini: niin just. kiitti kiitti! ;) joo hiphop on kyl ihan jees, varsinki tuhmat biisit! kuuntelen kans voicee ym kuumii hittei;) ja naikkareit joskus.

kerpele: en tod oo mikään krisse salminen, ei vittu. huoh oon kuule itsenäinen, en tarvii mitn esikuvii.

anonyymi: hyvää kannattaa odottaa;)

Anonyymi kirjoitti...

"anonyymi: se on vittu SAFIIRI! :D:D ei vitun urpo, opettele kirjottaan"

Se muuten on satiiri, pikkulikka. Kannattais ees lukemas ja käyttämäs termit opetella koulussa tai ees netissä ennen ku valitat.

Vitut ku ei mun ymmärrykseen mahdu, miks nää ala-asteikäset, jo 1.-luokkalaiset, keksii tällasii ihmejuttuja.

Toisaalta mä ymmärrän hyvin jos susta on mukava kirjottaa tarinoita siitä, millanen sä ehkä haluaisit olla - ruma huora, joka luulee itestään suuria - vaikka oot joku vanha kurppa. Eihän siinä vikaa oo, mutta kannattaa hakeutuu hoitoon jos sulla niin sairaita ajatuksia. Hullu.

Anonyymi kirjoitti...

Olin kyl pettyny tohon safiirikommenttiin. Jos noin surkeita heittoja tulee, niin ei tätä oo mitään järkee lukee ku kuka tahansa vois kirjottaa parempaa paskaa.

Anonyymi kirjoitti...

oot idiootti ja typerä suomalainen lortto mut parasta viihdettä

Anonyymi kirjoitti...

vittu sä oot pelle 8)