sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Happy Fucking Birthday

Ihan vitusti onnea vaan
Ihan vitusti onnea vaan
Ihan joo vitun paljon onnee joku pentuuuuuuu
Ihan vitusti onnee Mintulta vaan!!!

Haha^! Tein vähän uudet sanotukset siihen normaaliin onnittelulauluun! No en nyt noin siel laulanu, vaikka olis kyllä mieli tehny. Olin siis eilen mun siskon (huoh) pojan synttäreillä. Poikaparka ("parka" siks kun sen mutsi on niin AARGH) täytti 1 vuotta (whatever).

Kävin sit sille penskalle ostaa jonkun halvan tutin. Valitsin tahallani sen mis oli rumin kuva! Sit vaan kietasin sen johonki joulupaperiin (ei ollu muuta, so?) ja kirjotin siihen päälle et onnee Mintulta. Sit mietin et mikä vittu mua vaivaa ku viittin siskoni takii nähdä vaivaa?! Tasotukseks laitoin sen lahjapaperin vähän rumemmin ja vähän rypistin sitä ettei vaan siskol nouse kusi päähän.

Asunihan mä jo kerroin aikasemmin;) Pikkumustaa pikkumustaa! Semmonen aikas kinky mekko... (Huom mun siskol oli ihan rumat vaatteet! :D joku vitun tylsä paita ja joku vitun hame..) Sit mul oli tietty korkosaappaat (ei mitkään viattoman näköset, u know;)) ja sit sellaset kivat meikit! Pistin myös tummanpunast huularia... ;)

Porukatkin oli sinne menossa ja koska sisko ei asu ihan samassa kaupungissa (mut silti liian lähellä!!) niin ne sanoi et voisin mennä niitten kyydil. Siis anteeks?! No, thx!! Olin et kiitti vaan, mut huolehtikaa vittu ihan vaan omist asioistanne. Ne oli että aionko mennä julkisilla? Siis anteeks?!#2 Olin et ihan tiedoks, tää tyttö menee taxilla! Niin sit meninki, oikeen ylellisesti! Hikoilkoon vaan porukat jossain vitun paskassa autossa, tää tyttö nauttii ilmastoinnista ja maisemista (no okei ei niis nyt hirveesti kateltavaa ollu... ja ois kyl taksikuskiki vähän komeempi saanu olla! Pitää varmaan tehä joku valitus, hihi! ;)).

Olin muuten aika bitchy! Perillä kun taksikuski ilmotti matkan hinnan (ei mikään ihan pieni) niin olin vaan et "Hetki!;)", astuin ulos näyttävästi niinku joku julkkis, kävelin ovelle, soitin kelloo, ja kun sisko tuli avaamaan niin heti vaan osotin taksia ja olin sillei "Voit maksaa tonne!" ;) Haha! Mut se mielistelijä sit makso sen! Mietin et just joo, turha esittää ettei tunnu missään... Otin erävoiton heti kättelyssä. Like always... ;)

Sit sisko oli sillei "Minttu halataan ei olla nähty pitkään aikaan ÄÄÄHIHANAAAAAASISKOOOOO....." tai whatever ja mä olin mielessäni sillei "hyi vittu", mut coolisti kuitenkin halasin sitä. Sit se johdatti mut sisälle niitten (ei vittu nyt tulee paras:) _kakskerroksiseen omakotitaloon_! Olin et just joo. Oikeen kunnon bitch! Sit se horo halus viel oikeen ESITELLÄ paikkoja ja sitä pentuaan... Joo okei okei, mä asun vittu kerrostalossa ja viihdynki siel tod paremmin ku missään vitun omakotitalossa mis ei voi ees naapureille vittuilla ääntelemäl ja huutamal oikeen kunnolla ku panee jotain urost. (Vaik toisaalta MUN huuto kuulus varmaan omakotitaloalueellaki seuraavaan taloon, oon mä sen verran äänekäs ku sille päälle satun! ;) Eikä, taas aloin tuhmistelee (perus minä)! Hyi mua! ;))

Sille penikalle sen paketin sit lykkäsin, mut mun sisko heti nappas sen ja avas ja sano jotain et "Tutti tulee aina tarpeeseen!" tai jotain muuta ihan vitun tyhmän kuulosta. Sit se viel oikein TAITTELI sen lahjapaperin ja laitto sen johonki vitun kaappiin. Mietin et ei vittu päästäkää mut pois... :'D

No olkkarissahan oli sit oikeen kunnon bileet käynnis! Siis toi oli sarkasmii... Olin arvannu just oikein. Kunnon mammoja ja jotain pentui. Erotuin kyl tod joukosta! ;) Sen tais kyl mun siskon mieskin huomata, sen verran kyl pää käänty ku huoneeseen astuin! ;) Päätin olla kunnon kisu ja iskin sit viel silmääki.. ;) Tää vastas heti flirttiin ja naurahti sillei seksysti! Tais olla siskoki et wtf, hihi! Porukatki oli siel, huoh... Olin vaan et "moi" ja äkkii toiseen nurkkaan vaihtelee flirttei katseita siskon miehen kans! ;)

Ainiin, kaiken huippu! Mun sisko vaan et "Mitäs haluisit syödä?" ja osotteli jotain vitun kakkuja ja muumikeksejä ym. No mähän sit siihen että "Oon laihiksel et onks tääl mitään lightii?". No arvatkaa vaan oliko. Ei tietenkään! Oishan se pitäny arvata... Olin sit vaan et "Vesi, kiitos!" Sisko sit toi mulle vettä johonki vitun mikkihiiripahvimukiin ja siel sit pari tuntii nurkas istuin ja join sitä samal kun ne muut leikki jotain vitun leikkejä ja laulo jotain lastenlaului. Sen mieski oli koko ajan mun siskon ja sen pojan seuras (vaik kyl ne jotkut katseet... niist voi päätellä paljon;) toivottavasti siskoki ne huomas! Ei se ainakaan voinu olla huomaamatta mun katseita jotka sen mieheen loin...;)).

Sit mulle kyl alko riittää ku porukatki koko ajan yritti siihen tunkee. Menin mun siskon luo sillei "Kiitti juhlist, oli TOSI mukavaa!" Toivottavasti se tajus mun sarkasmin, on joo kiva kaks tuntii jossain nurkas istuu vettä juomas! Sitä paitsi ne saappaatkin oli sairaan hiostavat et kiitti vaan...

Sit vaan sanoin et tilaa taksi ja anna rahat. Tää tyttöhän ei semmosii rupee makseleen. No, se tekopirtee lutkahan mulle sit anto ne rahat ja tilas taksin ja sano et oli mukava nähä, joo niin varmaan! Oli mustakin mukava nähä, sen miestä nimittäin! Lopuks vielä otin siihen mieheen niin intensiivisen katsekontaktin ku osasin ja siit sit oikein siirsin katsettani alaspäin, suoraan sen "miehiseen paikkaan". Sit lipasin huuliani sillei seksysti ja katoin viel kerran sitä silmiin ja nostin vähän toista kulmakarvaani. Ei tainnu herralle jäädä epäselväks mist oli kyse! ;) Ja tuskin siskollekaan... ;)

Sit ku vihdoin pääsin kotiin ni oli niin nälkä et oli pakko tilata pitsa! Mut otin siihenkin vaan kanaa ja vegee. Ja lonksu(light) oli pakko vetästä. Huhhuh! Oon kyl aika survivor ku tost selvisin... Illal sit viel vähän käyttelin Dimitrii ja fantasioin siitä miehest! ;)

Ainiin, en oo sinne rannalle ehtiny ku ei oo sellaset ilmat ollu kun oisin halunnu. Mut ehkä tänään... ;)

Haluten lutkuttaa ihan jotain muuta kuin tuttia,

Minttu

16 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minttuu, ooks koskaan aatellu kokeille koiran kaa?;) ois kiva lukee, ja siitä saa nii hyvät orgut et umhh, kantsii kokeilla! antaa vaiks ees nuolla;)

Minttu kirjoitti...

anonyymi: KOIRAN??! Hyi, ällöö... ;p Taidan kyl pysytellä miehis...! ;) Tai no, eihän sitä tiiä jos kännis jos tulis jotain tollast sekoiltuu...:D mut yök...:D ootko ite kokeillu? Voiks niilt saada tautei??

Anonyymi kirjoitti...

yritäks sä olla joku uusi cartzu?

Anonyymi kirjoitti...

ei siis VITTUUUHHHH vähäx mahtavaa textii hanioiihgihiih gk,hr AAHHH OIHIHI

Anonyymi kirjoitti...

Ei vittu, koirat on niin ihanii! Niil on niin herkullinen kyrpä ja niin suonekas!! koirat kestää ja kestää, toi mun noutaja jyysti mua tunnin yhteen putkeen ja se oli mulle melkeeen liikaa kun sen kyrpä on niiiiin hyvän tuntune ;P. Sit koiril on kans se hyvä et niilt ei voi saada tautei eikä voi tietenkää tulla myöskää raskaaks, joten kumii ei sit tarttee

Anonyymi kirjoitti...

Vittu sä olet sairas

Minttu kirjoitti...

anonyymi: mikä vitun cartzu??

anonyymi: thx;)

anonyymi: hmm... ;) silti aika ällölt kuulostaa. ei mul kyl oo koiraa... jotenki epäilyttää! eiks sille voi muka tulla raskaaks? tuleehan siitki spermaa??

anonyymi: iha terve oon kuule ready to fuck also ;)

Anonyymi kirjoitti...

http://cartzu.vuodatus.net/

Anonyymi kirjoitti...

Toihan suorastaa OKSENTAA sun kateutta su siskoos kohtaa. Oot aika helvetin säälittävä :_D kiitos nauruista, on se kiva ku on jotai tommosii wnb barbei joille saa nauraa vedet silmis. get a life :_D

Anonyymi kirjoitti...

Typerä teinihuora.

Anonyymi kirjoitti...

pakko olla trolli tai sit muuten vaa vitun tyhmä ämmä, en panis

Anonyymi kirjoitti...

OLihan tää ihan hyvä.. :) kiva tätä lukee ku niin monipuolista :P

Minttu kirjoitti...

anonyymi: so???

anonyymi: huoh, bitchie

anonyymi: huoh, sluttie

anonyymi: huoh, hortsu

anonyymi: thanksie thanksie;)

Anonyymi kirjoitti...

sun rinnalla johanna tukiainenki vaikuttaa normaalilta tyypiltä.

Anonyymi kirjoitti...

oikeesti mä suosittelen koiran kaa panemist! ;) mun veli kerran toi hoitoon sen koiran mulle ja mua panetti ihan _vitusti_, aattelin vaihtoehtoi ja päädyin koiraan, menin makuulleni sohvalle ja otin sen koiran (rottweiler) mun päälle runkkaamaan. aaaahh se oli niin ihanaaa, kivaa vaihteluu ;);)<33

Anonyymi kirjoitti...

Don't feed the troll!