torstai 8. maaliskuuta 2012

New Life! ;)

Ihanaa naistenpäivää kaikille faneilleni ja samanhenkisille itseään rakastaville vahvoille misuille! Muistakaa et naiset on aina kauniita (paitsi rumat yksilöt, joit valitettavasti kyl aikas paljon esiintyy... ;) vähän piruiluu!). Ja teille, jotka ootte sen virheen tehny, et ootte mun kommyboksii negatiivisil (ihan kun välittäisin) komsuilla täyttäny: MINTTU IS BACK, et olkaa varuillanne, hortyt. ;) Mä todella tarkotan tätä (ja kun tää tytsy jotain sanoo niin se sitten tapahtuu! Oon suorapuheinen, tiedoks vaan niille (idyille) jotka ei sitä oo vielä tajunnu.)

Blogsu jäi kun mun elämäs alko tulla niin paljon vastiksii. Sitä paitsi päätin myös, et en tod haluu olla mikään nörtti joka vaan koneel istuu (et jos joku tunnistaa itsensä niin meeppä vähän ittees!). Jälkeenpäin tajusin, et oli todella rankkaa kun töis olin kaikkien silmätikkuna, ja noudatin myös TODELLA tarkkaa laihista, joka sai mut väsymään.

Nyt oon kuitenkin erittäin inspy (eli inspiroitunu, jos jollakin on ymmärtämisvaikeuksii, huoh). Ensinnäkin: uus läppäri! Ja viel pinkki, kiitti porukat (just joo, ihan ku en olis sitä muutenkin ansainnu, kyl sen saamises sit kestiki. Huoh kun ei voi omat vanhemmat ymmärtää ettei normipalkka voi riittää näin ylellisyyt tarviivan neidin elämiseen!) Mut läpsie et ookaan ainoo syy! ;)

Parannettiin nimittäin maailmaa eilen Jossun kanssa meillä ottamalla vähän viinii! Ylellisyyt ylellisyyt! Siitähän nää ladyt tykkää! ;) No menihän sitä siinä sit reilusti toista pulloo (oops;)) ja pari lonksuakin(LIGHT). Jossu joi jonkun normisiiderin. Henkilökohtasesti en ikinä sellaseen sortuis, oon edelleen tiukka kaloreiden suhteen. En sit viittiny siit Jossulle sanoo, eihän se mua haittaa jos se itteään lihottaa, oonpahan paremman näkönen! ;) (pikku piruilija! That's me! ;))

Anyway, me todella INSPIROIDUTTIIN (ja jos joku ei tota sanaa tajuu, niin KVG, en jaksa alkaa tietämättömille explainie) sinä iltana. Aiotaan nimittäin alottaa uus elämä! Ja oon tosissani (oon suorapuheinen)! Nyt saa vanha elämä jäädä taakse. Aion koko loppuelämäni joka vitun sekuntin olla VIP (Very Important Person).

Oon jo päättäny suuntani. Musta tulee todellinen businesswoman! Syntisen tiukkii "virallisii" minareita, jotka saattaakin paljastaa vähän enemmän kun luulis, vähän läpinäkyväst kauluspaidast yks tai parikin nappii liikaa auki... ;) you know what I mean! ;) Joka miehen dream!

Varmaan jo fiksuimmat tajuskin et seksii en tod aio elämästäni jättää pois (mikä on hyvä, koska mä elämäs seksitöntä elämää olis todellinen menetys tän planyn (planeetan, jos ette understand, huoh. Ja jos joku ei edelleen tajuu, niin liittyy avaruuteen, tai mitä mä sitä teille selitän, google on olemassa!) miehille!;)) Päin vastoin! Haluun olla sillä saralla todellinen valtiatar. Ja se tuun kyl olemaankin.

Aiotaan huomenna mennä shoppailemaan vaatteita meidän uutta elämää varten. Pysytään aikuismaisel, naisellisel, mut silti todella seksyl linjalla. Haluun ainakin jonkun säväyttävän jakun, kauluspaidan, minihameen, ja kunnon korkkarit just tähän tarkotukseen! Pitää ehkä pyytää porukoilta vähän rahaa, mut whatever! Kun kerran ostaa, niin kannattaa sit valita parasta laatuu! (Ja muuhan ei tälle pimulle kelpaakaan!)

En tiiä Jossusta, mut aion ite kyl käyttää tyylissäni myös asusteita. Esim. jakun alle voi yllättäen sujauttaakin vaikka Fiorellan paljettikoristeisen (erittäin avokaulasen, of course) biletopin! Hih, saattaa herättää hämmennyst miehissä, ja siihen tää tyttöö pyrkii! ;) ja tietty myös onnistuu.

En malta odottaa että saan saapuu töihin uudes asussani! Voin vaan kuvitella kun pomo pääsee vertaamaan mua muihin. Ei vittu! :D Muilla jotkut rumat normivaatteet ja sit yhtäkkii ovest ilmestyy seksikäs jakkupukunen misu (ja kaikki yksityiskohdat tietty kunnos!). Aion ensimmäisenä väläyttää pomolle todella itsetietosen mut silti flirtin hymyn. Näytän sille et oon määrätietonen nainen, mut silti sen käskyvallan alla (voisin kyl muutenkin olla sen alla! ;) voi ei! Taas tää pervoilu alkaa... mut perus minä!)). Pomo on kyl työpaikal ainoo jolle alistun! (O ou... Alkaa kyl panettaa kun ton tietyl taval miettii... ;))

Aattelin myös et voin ihan hyvin käyttää työhousujen tilal sitä minaria. Ei sitä kassalla huomaa! Ja sit kun oon tauolle menossa niin saattaa kyl komeiden asiakkaiden päät kääntyy kun siit myymälän läpi kävelen, lyhyes kiusottelevas hameessa... oops! Se oli "vahinko"! ;)

Aiotaankin Jossun kanssa myös kiusii miehii sihteerilookeillamme Helsingin yössä! Ehkä lauantaina... ;)

Tunnen oloni niin uudistuneeks! Tästä tää lähtee! Nyt käyn röökillä ja sit hyvillä mielin suunnitteleen uutta elämääni ja nukkumaan! Toivottavasti nään pomosta tuhmia unia! ;)


Upeeta businesswomsyn elämää aloittaen ja vahvempana kuin ever,

Minttu

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jes! Minttu is back!

Anonyymi kirjoitti...

ootko viel siel samas räkäses ruokakaupas töis? ootko jo päässy panee pomoos? :) mitä sarkulle kuuluu???? mul on sikan kysyttävää! ku karkasit

Anonyymi kirjoitti...

Eikä! Mieletöntä että päivität! Luin KAIKKI sun vanhat päivitykset alkuviikosta ja tää on mahtavin blogi ikinä :DDDDDD Pidäthän tahdin yllä päivityksissä!

Anonyymi kirjoitti...

Jess Minttu mahtavaa! Sun blogi on paras, ethän enää katoa? :DD

Anonyymi kirjoitti...

Kai sä nyt jatkar kirjottamista?:)))

Minttu kirjoitti...

Anonyymi: Yes she is... ;)

Anonyymi: Joo samas duunys oon... huoh. Ja panolle ei oo viel päästy, mut viel sen kyl teen! Bossie haluu selvästi antaa mun odottaa... pystyy tollai kiusaiemaan pikku kassaneitii! ;) Ja Sarkku, WHATEVER

Anonyymi: thanksie thanksie, promsie promsie ;)

Anonyymi: thanksy..! Ei hätää, oon back ja todella vahvempana kun koskaan! ;)

Anonyymi: Yep ;)

Anonyymi kirjoitti...

Ei luoja mitä tekstiä ;D tälle ei voi muuta kuin nauraa ja ajatella et miten jotkut voivat osaa olla noin turhamaisia. xDD

Anonyymi kirjoitti...

et oo vittu tosissas

Anonyymi kirjoitti...

Vitun huora julkaset täällä vaan kaikki positiiviset kommentit. Huhhuh ertä vihaan kaltasias ihmisperseitä :D

Anonyymi kirjoitti...

mietin että miks mä edes luin tätä paskaa mut ihan hauskaahan se loppujen lopuksi oli....

Anonyymi kirjoitti...

Ei vittu tää sun kirjoitustyyli... Joka toisen sanan loppu on -ie tai -y, tyyliin romsy, thanksie, promsie yms. Opettele kirjoittamaan, luuletko olevasi 'coolimpi' ihminen, kun käytät tuollaisia oman kielen sanoja, joita kukaan NORMAALI ihminen ei ymmärrä?
Btw, susta ei oikein muuta voi sanoa, kun ETTÄ VITTU KUN OOT NOLO JA SÄÄLITTÄVÄ. Kaikki lukijat kyllä täällä tietää, että nää on vaan niitä sun fantasioita, elämää josta vain haaveilet. Oikeasti varmaan oletkin sellainen ruma, läski, nörtti tai muuten vain epätoivoinen! Koko blogi on varsinaista paskaa. Naureskelenpahan vaan! :D

HANKI ELÄMÄ, LUTKA :)