sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Panolla;;)

Mitä vittyaaaa! ;;)Onks mulla blogi? Bhihi, ei vaan! (väghän piruiluu)) mut ei se mitöään! oonpa pikkusen ehkä kännissä, mut WHATEVER SLUT;))))) ups mitä teksitä mut, (rynknytys vaikeuttaa kirjottamist, niinpäö;))) tänne sitg kirjauduin, ops! Mielipuuhissanu´ nimittäin panot menossa!!! se miespanee mua NYTTEN!!!tos takana, dogggy, ;))) mtu mäpäs oon vaikeestit tavoteltava ja vittu dataan vAAN ET ENKÄ (oho cäpsit opsisita;))) enkä siis välitä (enoä) nyt pitää vaihtaa asentoo;)))))

et v-tiun hyvää lauantaiyötä ja kannataa panna! ;)))))

panien,

MINTTU

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

et ookkaa kuollu!

Anonyymi kirjoitti...

It's alive!!!!

Anonyymi kirjoitti...

Jes! Minttu elää! Lisää sisältöä!! :)

Anonyymi kirjoitti...

Ja paskat

Anonyymi kirjoitti...

Ettei olis Minttu siirtyny tänne:

http://www.123kotisivu.fi/mylifeasniki/67755059

Anonyymi kirjoitti...

Anonyymi sanoi...
Ettei olis Minttu siirtyny tänne:

http://www.123kotisivu.fi/mylifeasniki/67755059

No siltä vähän vaikuttais...

Anonyymi kirjoitti...

Hemmetin hyvää trollia! Annan 10/10 pojoa. Pidä hauskaa.

Anonyymi kirjoitti...

minttu sun blogi on tehny mustakin paljon itsevarmemman ( ok hutsahtavamman ;))ennen olin tosi ujo iskee miehii, mut nyt sitä vois sanoo iha harrastukseks. kullia on menny jokaseen reikään... mut joo kinkyilyt sikseen. aattelin lysyy, et ootko ikinä annu tyttöä ? itteäni kiinnostais oikeen kunnon raju pillun nuoleminen et jos vaikka tekisit postauksen jossa kerrot jostain mahdollisesta lesbian kokemuksesta ? kiitos jo hottis

Anonyymi kirjoitti...

mikä sun nimimerkki on kuvakkeessa tai faces?

Minttu kirjoitti...

Anonyymi: hah, oon elämäni kunnossa! ;)

Anonyymi: yea ;)

Anonyymi: I promise ;)

Anonyymi: tää tyttö ei kateellisist kommist lannistu! ;) et turha yrittää, lutsie

Anonyymi: En oo kuule siirtyny mihinkää!

Anonyymi: Hah! Turha yrittää mustamaalata mua! ;)

Anonyymi: Oon kympin tytsy!

Anonyymi: Thanksie thanksie... ;) eipä oo tullu kokeiltuu, kyl ne urokset on mun juttu! :)

Anonyymi: En kerro... ;) hih! Fing me! (vähän mysteryy) ;)

Minttu kirjoitti...

*find! (oops)