keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Workie Workie

Määrätietoinen businesswomie is back home! Ei vittu mikä päivä töis... Ei huoh. Mut taidanpa oikeestaan kertoa jo eilisestä workdaystani, koska sillonhan sain ekaa kertaa säväyttää uudella lookillani niitä vitun lehmiä (heVikotka, leipäosastolutka, teollisbitch... and the others) ja mikä tärkeintä - BOSSIA. ;) Ja sehän tältä tytöltä onnistu!

Olin tietysti tyylini mukaan suunnitellu kaiken valmiiks. Sihtylookkini lisäks tein itelleni täydellisen meikin! Laitoin kaikkea reilusti enemmän kun yleensä, vahvat rajaukset, todella seksikkään sumuset luomarit ja kunnolla huulikiiltoo. Halusinhan näyttää olevani vahva nainen (ja tietty vahvistaa Pomon kuvaa musta upeena womsiena joka uskaltaa säväyttää. ;) Vaik kyl todellakin niist muista mitäänsanomattoman näkösist työntekijöist erotun! Ei vittu niille saa kyl aina nauraa..:D).

Pisteeks iin päälle nappasin mukaani viel uusimman Cosmon, jonka sit todella sivistyneesti sujautin kainalooni. Taisin kyl todella kääntää päät kun takahuoneeseen just ennen työvuoron alkuu uusil korkkareillani astelin - itsevarmasti ja määrätietosesti, seksii tihkuen. Samalla olin muka "lopettamassa bisnespuhelua" ja vaikutin kiireiselt! Tunsin niitten saamattomien lutkien kateelliset katseet (ja tietty Pomsyn kuuman tuijotuksen;)) kun sanoin viel asiallisen flirtysti "Kiitos hei!" muka linjan pääs mun kaa kauppoja hierovalle komistukselle! ;) Hihi! Onneks ei puhelin soinu samalla! :D Mut oisin kyl siihenki jonkun selityksen keksiny, tää tyttö ei nimittäin keinoi kaihda! ;)

Sit vielä nappasin siit pöydält kasan jotain vitun lähetyslistoja (mitä vittuu... who cares???) joita sit muka oikein selailin ja tarkistin (ja vitut!). Sai teollisbitch nähdä ettei se oo vittu ainoo joka niistä ymmärtää! Aina pätemäs niil vitun listoillaan (horie)! Hah! Heitän oikein vittuillakseni niitä roskiin jos sellasii käsiini saan! ;) Et Mintulle ei kyl vittuilla! ;)

Siit hameest tuli vähän kiistaa heVikotkan kans (ei vitun lehmä)... Olin nimittäin vaihtanu työpaidan (ja silti pakko valittaa... huoh) mut sit ovelasti jättäny sen uuden minarin työhousujen (jotka on vitun rumat) tilalle! ;) Hih! Oon pikku kapy (kapinallinen)! ;) Olin just kassalle kipittelemäs, ja kaiken lisäks yhen komeen asiakkaan kans flirttaavii katseit vaihtamas, niin eikös heVikotka sit ilmesty paikalle... (pitäs vittu huolen omist asioistaan! Eipä taida joillain omaa elämää olla, niin pitää sit muitten juttui kytätä). Oli kuulemma tulos "huomauttamaan" (huoh, haluu mulle muuten vaan valittaa, kateut kateut) kun olin kassalt viis minuuttii myöhäs. Olin että ei vittu! :D Justhan se oli selvästi kuullu kun kiireellist bisnespuheluu viimeistelin, et luulis sen tajunneen et mul on muutakin elämää. Mut eipä oo sillä kyl kaikki mällit kortsussa (ite keksin! ;) funnyy funnyy)!

No sehän ei sit sille riittäny, vaan piti siit minaristakin alkaa viel vinee! Mulle tietysti selvis heti, et se oli kateellinen kun niin seksikäs siin minys olin, ja sen sille sit teinkin selväks (oon suorapuheinen!) ;) Sai asiakkaatkin kuulla kun sille vähän tosiasioit kertasin ja mainitsinpa viimesimmästä panostanikin, et se varmasti tajuis mulle täs asias häviävänsä. ;) Olin kyl tyytyväinen kun huomasin miten asiakkaat naureskeli heVikotkan noloudelle! ;)

Täst kaikest huolimatta se helvetin taky (takiainen, dummyt) ei luovuttanu vaan käski mennä vaihtaan työhousut jalkaan. Mitä vittua?? Ensin tulee valittaan siit et en ollu ajois kassalla, ja sit ei päästä sinne! Pitäsköhän sen mennä johonki hoitoon (kunnon "hoidon" se kyl varmaan tarttiskin, you know what i mean, eipä oo tainnu kyl munaa saada vuosiin. Ja tuskin tolla naamal tulee saamaankaan! Hyi vittu miks ees aattelin tota... :D Tekis mieli oksyy kun tollasii miettii!)... Menin sit vaihtaan ne vitun housut ja vittuillakseni olin tahallani mahdollisimman hidas. Pari röökiikin sit siin välis poltin... ;) Oops...! ;) Olin kyl selkeesti sen kisan voittaja! ;)

Ja tänään sit olikin ihan vitun tylsä työpäivä, Bossiekaan ei ollu. Päivän kohokohta oli taukohuonees kun pääsin leipäosastolutkalle huomauttaan tervyist elämäntavoist sen ottaes toisen pullan. (Huom. itelläni oli trendikäs pullo sinkki + E-vitamiinivettä.) Ei vittu sen ilme oli jäätävä! :D Nauroin mielessäni niin paljon! :DD

Kommyboksis oli kysytty mitä naapurinpojalle ja nörtolle kuuluu. Huoh. Oon ensinnäkin tajunnu, et naapurinpoju on todellakin TOSSUN ALLA. Ja miten niin? No, kerron lyhyesti. Mullahan oli tapana dildietäni käytelles voihkii tahallaan vitun kovaa ja rynkyttää seinää (pikku piruilija!;)). Halusinhan näyttää nörtolle et mul sitä seksii riittää, ja tietysti naapuripoikaakin tehdä mustasukkaseks;))! Pari kertaahan myös kävin ovelasti sujauttaa niitten postiluukyst vihjailevii lappuja naapurinpojun iskemiseks, ja sit tietty se kerta kun lukitsin nörton parvekkeelle (ei vittu naurettiin sille yks ilta Jossun kans kun sitä muistelin! :D).

Tiesin kyl et nörtto mua piti (ja pitää varmaan edelleen;)) uhkana sen ja naapurinpoitsun suhteelle (just joo! "suhde" :D) ja nyt tulee kyl kaiken huippu! Sain nimittäin isännöitsijältä "huomautuksen"! Olin et ei VITTU! :DD Mulle sanottiin et sen asunnon vuokralaiset "koki mun häiritsevän niitä" (voi elämä...:'D). Arvasin heti et nörtto oli kaiken takana. Sitä paitsi, miten vitussa se mua niist postilaatikost sujautetuist lapuistkin kehtas syyttää?! Sil ei tod mitään todisteit ollu! Oonhan "viaton"... ;) Oonpa joo! ;D

En siis todellakaan lannistunu! Ensinnäkin tiedän, et oisin halutessani voinu isännöitsijän lahjoo pikku "palveluksilla"! ;) (tuhmuut tuhmuut!) Mut halusin antaa nörton luulla sen olevan voitolla... Hah! ;) Kyl mä viel takas isken. Tuun sen naapurinpojan kans vielä joku päivä peuhaileen, yritti nörtto mitä vaan! En tod oo antanu periks! ;) Aina kun nörtto tulee rapus vastaan niin hymyilen vaan oikeen maireesti, mut samal sillei uhkaavasti! ;) Mun aika tulee viel! ;)

Huomenna aamuvuoroon... ei vittu! Onneks Bossyn pitäs huomenna olla paikal! Ja siel mis on Bossy, on myös tää aina-valmis pikku kassaneiti! ;) Ai valmis mihin...? ;) Hihi, mietippä sitä! ;)


Lonksu auki ja Dimitrist kiinni,

Minttu


PS. Siit miehest jolle sen numeroni sujautin ei oo viel kuulunu mitään... Oon kyl malttamaton! ;) Kaipaan kunnon vakipanoo! Anyone? ;)

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miks sä kutsut itteäs bisnesnaiseksi ku oot vaan kaupan kassatäti? aika noloo (you know)!

ralli kirjoitti...

Aika hyvis blogi tää, vitsi venyy kuukausikaupalla yhtä hauskasti. Hyvis. Totaa.. mä en lue tätä enää koskis koskaan koskari :(

Anonyymi kirjoitti...

ookko nää 4real jossai vitun kassal töissä? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD oot hei iha vitun bisneswoman (;